Detta läbbiga avslag

Sv: Detta läbbiga avslag

Jag är som dig. Hade verkligen inte en tanke på sex på bra lång tid efter mina barns födelse... Ryser vid tanken nu, 15,5 år efter sista förlossningen...

Samma här :D. Dom som vill ha sex direkt måste ha haft extremt lätta förslossningar? Jag klämde ut en jätte och kunde knappt röra mig första månaden, inte heller sitta på stolar o.s.v. Sex började man väl fundera på efter sisådär ett halvår, under stor vånda :angel:.

Samma här :D. Dom som vill ha sex direkt måste ha haft extremt lätta förslossningar? Jag klämde ut en jätte och kunde knappt röra mig första månaden, inte heller sitta på stolar o.s.v. Sex började man väl fundera på efter sisådär ett halvår, under stor vånda :angel:.

Jag sydde 13 stygn :angel:

Men jag har sexig sambo och alla hormoner sprutar ju omkring en vid förlossningen :o

Dessutom, jag menar, hrmmm, att efter att klämt ut ett bowlingklot kan det väl inte vara så farligt att klämma in en banan, typ :angel:

Jag sydde 13 stygn :angel:

Men jag har sexig sambo och alla hormoner sprutar ju omkring en vid förlossningen :o

Dessutom, jag menar, hrmmm, att efter att klämt ut ett bowlingklot kan det väl inte vara så farligt att klämma in en banan, typ :angel:
Och jag känner tvärtom, jag kan ju knappt få in en "banan" nu, hur sjutton ska jag kunna få ut ett "bowlingklot" om en månad?!

:D:eek:

Nähädu, ruptur av grad 3 i mellangården och skada på sfinkter. Det var såpass illa att jag fick ut pengar på gravidförsäkringen för förlossningsskador. Tur att jag har gott läkkött och stark sexlust :D fast jag fegade faktiskt fram till efterkontrollen. Utom en gång nu när jag tänker efter, men en gång kanske inte gills?

KL

snor tråden lite istället för att göra en ny.

Har inte tänkt skaffa barn på några år, kanske aldrig men iaf, hur blir sexlivet efter en förlossning? Har hört att de blir väldigt slappt (Manlig åsikt).

Och inga, de spelar väl ingen roll...för mig spelar de roll :angel:

Senast ändrad:

Jag fixade ut en klump på 5350 gram, fick sy lite men hade lust till sex redan efter 2 veckor. Avslaget är slut nu, lillen blev tre veckor idag! Så, imorgon ska vi äntligen få till det:laugh:

KL

Har inte tänkt skaffa barn på några år, kanske aldrig men iaf, hur blir sexlivet efter en förlossning? Har hört att de blir väldigt slappt (Manlig åsikt).

:

Det blir bättre :idea::love:

BARA bättre :laugh:

Slappt blir det väl bara om man spricker och det INTE sys, typ. Det händer knappast idag, det där är nog väldigt gamla skrönor.

KL

Det kan säkert variera men kör man lite knipövningar och man sys ihop bra ska man inte bli slapp.

Jag kan uppleva att jag inte dragit ihop mig helt (fick barn för 7 veckor sedan) men jag vet inte om det stämmer. Mannen gnäller iaf inte utan njuter i fulla drag.;)

Allt är ju iofs relativt.... Första förlossningen tog 19 timmar, fick en guldklimp på 3890g, och jag förlorade "bara" 2,4 liter blod :angel:

Lätt? Njaaaeee, inte i mina ögon

Senast ändrad:

KL

Har faktiskt frågat min man om han upplever det så, men enligt honom är det minst lika bra som innan (har fött 2 barn).

Själv klagar jag inte :angel:;)

Jag och maken tycker det är precis som innan, i början efter förlossningen kändes det super trångt men de berodde ju på att jag ammade = påverkar slemhinnorna.

Det närmsta jämförelse man kan komma är väl att jag använder en medium menskopp. Den sitter perfekt och har aldrig läckt. Enligt m-kopp.se ska jag ha en large, men jag kände på mig att så stort är det inte där nere.

Och jag i alla fall tycker sexlivet snarare är bättre än innan vi fick barn, men det tycker inte maken då vi använde kondom ;)

Tycker inte heller det är någon skillnad. Känner då inte själ att jag är "slapp" och sambon säger inget heller, så jag är nog helt återställd.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
517
Senast: Krystalline
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 241
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar