Lillebror kommer idag!

Sv: Lillebror kommer idag!

Att skapa en tråd är en sak - men att RAKA BENEN:eek:

*Lycka till nevin*

Nevin är min Idol. :bow: Jag hoppas jag också hinner raka mig både här och där innan det är dags att åka in. :angel:

Till Nevin: Supergrattis till nya bebben!!! Vilken dunderklump!!! Vill se bilder!!! :banana:

Grattis Nevin och Baldintata! 5350 g var ingen liten kille, nu fick jag sympationt lite överallt :)

Grattis Nevin!!!!:bump:

Vilken stadig bit!! :eek:
Har haft bebislängtan i några dagar så lägg GÄRNA ut förlossningsberättelse med smärtsamma detaljer så jag tänker om :D

*KL*

Även jag sällar mig till gratulationskören! Grattis Nevin till bebbelinon, skönt att höra att allt gick bra!

Kl
Grattis till den stora bebisen. Jag hoppas att jag slipper få en så stor koloss. Bilder vill jag ochså se! grattis grattis.

Grattis!!! Och fint namn- precis som du skrev till mig när min Ludvig var ny ;)!!!

Grattis till (stora)lillebror=)

Ingen konst att hinna med rakning å sånt. jag hann raka ben och andra ställen innn jag åkte in. de hann till och med växa ut lite stubb=) Ja, jag gick med värkar i flera dagar.

Snor din knapp och svarar till er alla: TACK för alla grattis!

Efter alldeles för många dagar på sjukan är vi nu äntligen hemma, lillen har genomgått en vecka av provtagningar, lungröntgen och ultraljud på hjärtat då han andas lite för snabbt... Han föddes med ett hål på ena lungan, som troligen kommer sig av att han klämdes rejält när han skulle ut. Det läker ut av sig självt, men det var mycket kring oss innan det var fastställt!

Själva förlossningen gick bra utan smärtlindring, tog 7 timmar från första lilla tecknet till stor pojke på magen. Jag återkommer imorgon med förlossningsberättelse och bildbomb på både nyföding och stolta storebröder!

skönt att ni är hemma!!

Får jag fråga en halvt OT -fråga?
Känns 7h som en evighet, eller känns det som att det går snabbare?

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 042
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 572
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: fragansia
·
Övr. Barn Jag behöver era råd! Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Ska försöka dra den korta versionen. Sambon har sedan ett...
2
Svar
29
· Visningar
3 353
Senast: _Blippan66_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar