Lillebror kommer idag!

Sv: Lillebror kommer idag!

Lycka till!!!!! :laugh:

Tog du med dig en mjuk trikåsjal att mysa runt med på bb nu då?
Om du gjorde det - kunde du bestämma vilken du skulle ta? ;) :D

Vad spännande !!! Lycka till eller ska man gratta nu :D

Grattis:bump:
Kommer och kollar på den lilla om nån dag eller så....Allt har gått bra hemma med..Kramar syster:)

Grattis/Lycka till/Hoppas allt går bra!

Skynda dig med den lilla/-e så vi får veta hur det gått! :banana:

En uppdatering från syster Nevin via mej:

Lilla Ludvig kom till världen idag kl 14.20. Liten å liten är väl fel å säga, han var 54 cm lång vägde 5350 gram så han är en stadig krabat.
Bilder kommer nog när syster får komma hem från bb imorn...Men nu har vi stillat eran nyfikenhet lite grand.

Baldintata

Ja det är hon, är syster till henne och har varit barnvakt till deras lille Daniel idag när de varit på bb.

Grattis nevin (och moster)! En stor kille, med ett väldigt fint namn!

Bilder kommer nog på onsdag när de kommer hem. De blev kvar tills dess då han var så stor. De ville sa att han åt ordentligt. Men kommer nog lite info sen, ska ringa henne runt lunch å läsa tråden för henne...eller om jag hittar till bb kanske jag tar med mig datorn dit.

Baldintata

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 042
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 572
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Torsdag em, hästen har precis gjort sig illa och jag avslutar ett blogginlägg såhär: "Själv ska jag bara vänta på att L ringer och...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: fragansia
·
Övr. Barn Jag behöver era råd! Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Ska försöka dra den korta versionen. Sambon har sedan ett...
2
Svar
29
· Visningar
3 353
Senast: _Blippan66_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2