Sv: Gravid, ful och tråkig..
Å, är du gravid igen?
Å, är du gravid igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur långt är du gången?Däremot är jag så hopplöst trött. Var det i början med och alla sa att det går över. Och ja, det går säkert över om man sover som man ska men jag har stora problem med sömnen just nu. Är jag inte kissnödig och måste upp för det är det miljoner tankar som flyger omkring, eller sambon som kommer hem från jobbet vid ett-tiden på natten (eller att han snarkar ). Minns inte när jag sov en hel natt utan att vakna en enda gång. Eller ens bara två gånger.
När kommer den perioden då, för den längtar jag verkligen efter kan jag lova
Jag är i v.25 och få fortfarande springa på toaletten några ggr nattetid ?
kl
Jag hade inte alls något ökat kissbehov i början av graviditeten, inte i mitten heller faktiskt, men nu sen några veckor tillbaka är det ju helt hopplöst! Jag lovar att jag är uppe MINST sju gånger varje natt! Så är det inte förvärkar som håller mig vaken så är det kisseblåsan Jag börjar faktiskt känna mig lite trött och vill ha ut bebisen NU (fast egentligen vill jag vänta till 2009)!
//Julia
Jag är i v 16+2 och jag känner mig precis som du. Dessutom passar inga av mina kläder längre och jag har börjat leta mammakläder men inte heller de passar som de ska, jag har en konstig kropp. Så jag känner mig smått uppgiven. Köpte upp klänningar att ha när jag ska någonstans då det är det enda som passar men hemma blir det mest mjukiskläder och detsamma i stallet...så glamourös är man ju rakt inte . Men efter ultraljudet igår så känner jag ändå att jag kan vara "ful" i 9 månader för det kommer betala sig sen...
Illamåendet kommer förhoppningsvis gå över, jag mådde också skit ett tag och det har börjat att lägga sig nu. Så när det går över kan du ju göra något för dig själv, köp en ny klänning och klipp dig i en ny frisyr så blir du kanske inspirerad att börja göra dig fin igen.
Hej!
Jag är i vecka 12+5 känner mig helt hopplöst trött, har varit förkyld i snart 3 veckor och började må illa på kvällarna för ca en vecka sen. Jag slutade jobbet tidigt i tisdags och tänkte att nu ska jag fixa en massa saker i eftermiddag men istället somnade jag på soffan och vaknade inte förrän sambon kom hem vid 17-tiden
Fick för mig att ta på mig mina ridbyxor som jag jag inte haft på mig sen i början av oktober och då insåg jag att jag växt mer än jag trodde gick inte ens med våld att knäppa byxorna utan fick åka med dem oknäppta med en lång jacka över
Känner mig i övrigt glåmig,tråkig,finnig..och lite gnällig