Sv: Vi som ska ha snart...
Jag har en vattenflaska som jag sköljer med de flesta gångerna - fötterna är torra som fnöske efter all tid i duschen. (Dock älskar Loke ljudet av duschen, så bara han är mätt kan man duscha fast man passar honom, det är bara att lägga honom på mattan i badrummet så ligger han där och lyssnar när man står och duschar. Börjar han lessna så börjar jag sjunga, då kan han lyssna ett litet tag till, lagom så man får av sig tvålen
). Är sydd rätt mycket (tycker jag iaf), men emellanåt kör även jag med näsan i golvet för att inte torka ut det fullständigt. Dock funkade det inte idag när vi var i köpcentret och Loke satt i bärsjalen, då vågade jag inte böja mig framåt så mycket.
Det svider inte när jag kissar när jag hoppas över att skölja, men man känner att det blir irriterat efter ett tag. Får nog skölja ett tag till.
Surt bara att man inte kan sova pga att det kliar när Loke sover som en prins nätterna igenom, vaknar endast för att äta, och då är det bara att kasta fram tutten och somna om.
Helt övertygad om att han kommer sluta sova om nätterna lagom tills kliet gått över, men så är man ju pessimist också.
Nu har jag testat att sova på mage igen
men det funkar inte jämt, basketbollen på magen har avlösts av två handbollar i brösthöjd, de är inte heller bekväma att sova på.