Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Tack alla som har grattat!

Nu känns det äntligen som jag har återhämtat mig och kan njuta av vårat underverk!

Lycka till alla ni som väntar!!

KL

Nu skriver jag in mig i den här tråden, för nu är det inte långt kvar för lilla mig!

Är i v 38-39 nu, så förlossningen närmar sig med stormsteg! Har haft en hel del sammandragningar/förvärkar under några veckor, det har dock varit lite lugnare i perioder. Natten till igår trodde jag nästan att vi skulle behöva åka in, hade sjukt ont i mage och rygg (som ihållande mensvärk) och någon skum "kramp" i hela magen som kom och gick. Hela dagen igår låg jag på soffan och kämpade, det gjorde ONT! Det kändes mycket långt ner i ryggen, ner i bäckenet och runt om i magen. Natten har varit helt okej, men jag känner fortfarande av värken. Värst är det när jag sitter eller ligger ner, blir lite bättre när jag rör mig. I morse vaknade jag av en värk som kändes som om den skulle kasta mig ur sängen, herregud vilken kraft! Magen är risig också, vilket jag har hört är vanligt innan det sätter igång. Så visst håller kroppen min på att förbereda sig, det är bara surt om det ska hålla på så här i flera veckor! Brösten ömmar och läcker dessutom mer än vanligt...

Men nu när det nya året är här kan lilla tösen få komma precis när hon vill! Idag tänkte jag springa några varv runt huset och hålla på i stallet för att se om det har någon effekt :D

//Julia

Får jag föreslå att du startar en ny tråd om "vi som ska ha snart", eftersom denna hunnit bli så lång och det varit några veckors uppehåll i tråden... :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar