Havandeskapsförgiftning...

Sv: Havandeskapsförgiftning...

Jag har varit inne på sjukhuset idag med. Dom har viktuppskattat barnet med ultraljud och kollat så det ser bra ut. Och det gjorde det, vikten var 2750g.
Blodtrycket låg på 140/95 och sjönk inte ss mycket denna gång. Äggvitan låg på 2+.

Jag hade överläkaren på förlossningen idag. Hon var inte så orolig,sa hon och vi skulle hörs när provresultaten kommer så skulle vi se hur vi går vidare.

Jag hann bara hem så ringer hon och då hade resultaten kommit. Jag läckte 0,9g äggvita i fredags och 1,3g idag och det var inte bra... Det är alltså nåt som går upp. Så nu ska jag tillbaka på fredag igen och göra samma procedur.. Samla urin ett dygn och sen ta prover.

Liknande trådar

Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 655
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 350
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar