Nowalex Focus

Sv: Nowalex Focus

Vi har helt suddat ut Nowalex ur tankarna efter att ha varit och 'provkört' i barnaffären.

Blev helt såld på Emmaljungas City Cross med Quadroliften :love::love:

Så vi beställer nog en sådan om ett par månader :D

Jag är himla tacksam för alla ärliga svar! :bow:
Vi bor på landet med egen gård så vagnen ska tåla en hel del mer än när vi bodde i stan.

Ännu en gång, tusen tack för tipsen och era svar! :bow:

Vilken vagn var det du köpte och sålde? Visst var det en som var rätt så lik Bugaboo Cameleon?

Ja, fast i sämre kvalitet. Men den funkade till det jag ville ha den till :) Fjädringen var ju inte jättebra direkt ... Sålde den när jag kunde köpa en dedikerad sittvagn.

Har du koll på Teutoniamodellerna? Min svägerska har en sådan och den var rysligt liten. Den gick in på tvären i deras bagage!! Men jäkligt tung. Den vägde nog mer än min klump-Emmaljunga...

Nä, tyvärr har jag ingen koll alls på dem... Vår är begagnad, vet inte ens vilken modell det är...:angel:

Men den går in i vår volvo med en Grand Danois bredvid!!! Fast så vill jag inte åka någon längre sträcka då hon inte kan sträcka på sig, men om nöden kräver så går det...:laugh:

Håller med dig i ditt NEEEJ!!

Har en Nowalwx Focus Duo också där problemet blev detsamma som på din. Bromsarna slutade fungera. En av anledningarna är att kugghjulen är på tok för mjuka. Det finns ett ärende som Konsumentverket utreder ang. denna vagn. Kontakta gärna dom du också och berätta vad som hände med din vagn.
Kanske kan vi hjälpas åt så ingen blir skadad p.g.a av vagnens superdåliga bromsar.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Svartkatt
·
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka