Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Många pratar om tetrapack med ersättning som finns färdiga, finns dessa i mataffären eller är de från apoteket? Hade varit skönt att...
Svar
15
· Visningar
4 841
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Jajamen! Nu är det dags. Bullen är färdigknådad, gräddad och garnerad och redo att komma ut ur ugnen! Eller ja... Beroende på hur...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 461
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Jag undrar om både jag och barnets far kan ta föräldraledigt båda två samtidigt från arbetet om endast en tar ut föräldrapenning (eller...
2
Svar
22
· Visningar
9 263
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hur började ni med smakportioner? Vad gav ni, hur mycket och hur länge? Alltså när började ni ge mer osv? Berätta hur ni började:laugh:
Svar
8
· Visningar
3 529
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Behöver tips och råd på vad man kan göra mot en illröd liten rumpa. Han är även lite röd prickig och känns lite "skrovlig". Det kom...
2
Svar
25
· Visningar
7 034
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Vågade ni semestra när ni var höggravida? Sambon och jag hade tänkt åka på semester första veckan i juli och jag beräknas föda 31 juli...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: LitenIsa
·
Svar
13
· Visningar
1 116
Senast: kpist
·
P
Gravid - 1år Jag ska dit imorgon (Svenska mässan, GBG) och funderar på om jag behöver kontanter eller tar de kort i de olika montrarna? Jag är på...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år är i mitten på v 36 så de är inte långt kvar, men sover ingenting längre senaste 2 dygnen har ja bara sovit 2h/ natt.. vet att jag är...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Har precis fått hem våran nya EL (:love:) som jag valde o ha en Quadrolift till. Jättegosig och allt.. Vad har ni i era? Filtar, bla bla...
Svar
12
· Visningar
3 331
Senast: turbofling
·
M
Gravid - 1år Är egentligen inte helt ny på buke, men skriver under nytt nick då det fortfarande är lite hemligt ;) Jag och killen var på andra...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 404
Senast: Mirre
·
E
Gravid - 1år Lille molly 6 V. skriker när hon bajsar för att hon är så hård i magen. kommer nästan korvar. Fick tippset att redan ge henne ngn sked...
Svar
10
· Visningar
2 184
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Börjar fundera på om jag är gravid... Jag hade oskyddat sex för ungefär 3 veckor sen, är ganska säker på att det är då jag hade...
Svar
8
· Visningar
1 721
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Ja alltså, här kommer ÄNNU en barnvagnstråd :p Vi kollar för fullt nu på barnvagnar, har tänkt att köpa en begagnad i bra skick och...
Svar
13
· Visningar
3 571
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag blir galen! Sitter jag för mycket blir det obekvämt, att ligga i sängen är ju ingen lek längre... Ta mig fram gåendes - jag blir...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 435
Senast: skogersson
·
I
  • Låst
Gravid - 1år Så allihopa, ni som redan har barn eller ni som väntar barn. Sammanställ en lista på babysaker som bör finnas från dag 1, även antal...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
25 089
Senast: Snurrfian
·
H
Gravid - 1år min dotter somnar alltid mellan 6-7 på kvällen.. ( hon är 9 månader) och innan har hon sovit till 8, vaknat en gång på natten för att...
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: Hopphopp
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag är i vecka 30 nu, och svettas nå kopiöst efter ja klivit upp.spelar ingen roll vad ja gör, eller har på mig... ? är de något...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Hej! My håller nog på att bli förkyld. Hon låter som om det är lite snorigt och slemmigt, men än så länge ser näsan hyfsat ren ut. Hon...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Det är väldigt sällan jag är inne på Förälder, så jag vet inte hur ni brukar bete er här inne ;) Men jag vill lägga in ett stort...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 456
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare