Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Har inte handlat något än... Har därimot fått en massa grejer, kläder, vagga, spjälsäng osv...
Vågar inte riktigt handla något, blir väl att handla i slutet...
Ska komma ihåg det!
Som sagt, kommer nog få det mesta! Men lite ska jag väl handla själv, får väl ta mig i kragen å handla snart!
Ja det är klart att det kan fungera hur bra som helst. Det finns alltid nån som allting funkar på.Jag använde vanlig nagelklippare modell mindre från det att sonen var nyfödd. Fungerar hur bra som helst!!
Rekomenderar också fler bodys o pyjamaser. Det går åt en del o det är inte så kul att tvätta varje dag även om man har egen tvättmaskin.
En grej jag personligen inte skulle kunnat vara utan är bröstpumpen!! Den gjorde att man faktiskt kunde hitta på egna saker utan att behöva tänka på att åka hem o amma.
OCH sist men absolut inte minst!!! Babyvakt!!! Helt oumbärligt om lillkotten kommer att sova ute i vagnen mycket. Den gör att man kan koppla av inne o inte behöver springa o kolla ifall de har vaknat hela tiden.
Lycka till!!
Jag har inte kunnat fila naglarna på mina. De har varit så mjuka och bara böjt sig när jag försökt.
Jag har rivit av dem. Det går mycket fortare och lättare.
Jag är inte ens motiverad till att handla
EN FOTBOLL! <-- sambon köpte och var stolt..