Efter kejsarsnitt

Sv: Efter kejsarsnitt

Jag var på benen samma dag - låg inte många timmar, visst kändes det lite knepigt och gjorde lite ont, men fick alvedon för det. Undvek tyngre lyft i ca 14 dagar men allt annat gjorde jag som vanligt.

(jag får hysterisk klåda över hela kroppen av morfinet i bedövningsvätskan, det var anledningen till att jag ville duscha)

Oooh, klådan. Fy bubblan! Den hade jag förträngt. Låg 4 timmar på uppvaket och den klådan jag fick när bedövningen släppte var VIDRIG!

Jag hade som allra värst klåda under själva operationen. Jag var asförbannad på den blivande pappan ifråga, för han ville hellre kolla på när hans barn kom ut än att klia på mig :mad: Det kliade något fruktansvärt på varenda centimeter av kroppen som bedövningen inte täckte, och det värsta av allt var ju att jag inte FICK röra mig särskilt mycket så att jag kunde klia tillbaka...

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 262
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Linda_A
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare