Killen vill smaka bröstmjölken?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Killen vill smaka bröstmjölken?

Ja det är väl inget brottsligt vad jag vet att kolla på andras bilder? Däremot är det upp till var och en att lägga upp bilder på nätet.

Jag sa att det känns olustigt inte att det var brottsligt..?? Tycker i vilket fall att du inte borde skriva om dina vanor här utan på ett specifikt forum. Skulle lätt kunna sluta skriva o visa bilder här om du är kvar, då har jag varit här i över 14 år!

Så bara för att jag skrev i denna tråd som handlade om att killar vill smaka bröstmjölk så tar du illa upp. Varför läser du tråden då? Det är väl upp till var och en att göra det utan att klanka på användarna. Du får gärna sluta visa bilder det är nog ingen som tar illa upp vid det. Sen att du varit här i 14år gör väl inte dig till helig på detta forumet.

Men herregud!

Det killen gör är inte olagligt, det skadar ingen och han tvingar ingen!

Det jag blir irriterad på är att Lambo säger åt honom att sticka ifrån det här forumet, när han faktiskt har hamnat i helt rätt tråd. Och ja, jag tycker inte att Lambo ska säga vad som är onormalt eller inte, det är upp till var och en.

Så bara för att jag skrev i denna tråd som handlade om att killar vill smaka bröstmjölk så tar du illa upp. Varför läser du tråden då? Det är väl upp till var och en att göra det utan att klanka på användarna. Du får gärna sluta visa bilder det är nog ingen som tar illa upp vid det. Sen att du varit här i 14år gör väl inte dig till helig på detta forumet.

Nej det är dig jag har nåt emot allmänt på detta forum, just nu skriver vi i denna tråd - vilket känns mer okej (givetvis..) men du har skrivit i andra trådar också.

Jag vill inte sluta visa bilder och det var inte det jag menade men jag skulle kunna ge upp det här lätt, då ändå efter 14 år, om sånna som du vandrar runt här. Inte - hej jag har varit här i 14 år du får gå.

Du gillar att missuppfatta saker har jag förstått.

Men herregud!

Det killen gör är inte olagligt, det skadar ingen och han tvingar ingen!

Det jag blir irriterad på är att Lambo säger åt honom att sticka ifrån det här forumet, när han faktiskt har hamnat i helt rätt tråd. Och ja, jag tycker inte att Lambo ska säga vad som är onormalt eller inte, det är upp till var och en.

Det ÄR onormalt. Det ÄR onaturligt.

I det här samhället utvecklas bara sjukare o sjukare saker för o knäcka det ena med det femte.. Som nån sa, ingen hade kunnat förklara beteendet hos djur. Tror du vuxna "karlar" ammade förr i tiden..?

Jag tycker han ska sticka, men den här tråden kan jag inte klaga över såklart ;) Det var kanske dumt o dra upp det i just den här men det blev bara så. Hade kunnat dra upp diskussionen i en av dom andra om jag hade tänkt längre.

Edit: Men tråden handlar inte om att amma en vuxen "man" utan om att provsmaka bröstmjölk så det är rätt stört att skriva om vad man går igång på ändå. Tycker jag!

Senast ändrad:

Hmmm, jag har dock exempel på detta inom djurvärlden också då min gammeltik, när hon var skendräktig och mjölkstinn, gärna snuttade på sig själv. Även hennes dotter snuttade på henne trots att dottern var flera år gammal och avvänjd sedan länge. Det var nämligen bara på äldre dar som tiken fick mjölk när hon var skendräktig. Så SÅ hemskt onormalt beteende hos djur kan det ju inte vara?

//Doccan

Hmmm, jag har dock exempel på detta inom djurvärlden också då min gammeltik, när hon var skendräktig och mjölkstinn, gärna snuttade på sig själv. Även hennes dotter snuttade på henne trots att dottern var flera år gammal och avvänjd sedan länge. Det var nämligen bara på äldre dar som tiken fick mjölk när hon var skendräktig. Så SÅ hemskt onormalt beteende hos djur kan det ju inte vara?

//Doccan

Tikar blir ju skendräktiga ofta. Det var hennes dotter ingen okänd hanhund - det hade varit mer udda... Tikarna brukar väl inte snutta på sig själva men däremot tvättar dom sig för det rinner o blir kladdigt.

Så det tror jag absolut att det är, ett onormalt beteende hos djur.

Men alltså!

Vad blir du så upprörd över Lambo?

Det han gör skadar ingen, och alla parter är med på det? Sen att kvinnans bröst från början inte var skapade för just han skulle kunna amma dem, vad är problemet?

Jag hade förstått din reaktion om det handlade om pedofil eller liknande, men det här skadar ju verkligen inte någon.

Men alltså!

Vad blir du så upprörd över Lambo?

Det han gör skadar ingen, och alla parter är med på det? Sen att kvinnans bröst från början inte var skapade för just han skulle kunna amma dem, vad är problemet?

Jag hade förstått din reaktion om det handlade om pedofil eller liknande, men det här skadar ju verkligen inte någon.

Du har fått ett pm :)

Jag vill inte sluta visa bilder och det var inte det jag menade men jag skulle kunna ge upp det här lätt, då ändå efter 14 år, om sånna som du vandrar runt här. Inte - hej jag har varit här i 14 år du får gå.

Grejen med bilder på internetforum är ju att ALLA kan se dem.
Inte bara "normala" som du anser på detta forum.

Kanske något att fundera över?

Tikar blir ju skendräktiga ofta. Det var hennes dotter ingen okänd hanhund - det hade varit mer udda... Tikarna brukar väl inte snutta på sig själva men däremot tvättar dom sig för det rinner o blir kladdigt.

Så det tror jag absolut att det är, ett onormalt beteende hos djur.

Fast det skulle ju också ha varit ett konstigt beteende hos människor? Att jag som 30-årig kvinna helt plötsligt skulle börja amma hos min mor igen? Och Berra snuttar ju inte hos ngn okänd kvinna direkt, då tror jag faktiskt han skulle fått nobben direkt! :angel:

Tror nog att min tik skulle "släppt" till även för en känd hanhund i sin närhet. En okänd däremot som provat att "komma till" skulle hon garanterat ha spöat upp!

Dessutom har jag hört från många bekanta med tikar att det inte är ovanligt att de snuttar på sig själva. För det är stor skillnad på att tvätta runt spenarna mot att snutta, som min och många andras tikar gjorde/gör.

//Doccan

Fast det skulle ju också ha varit ett konstigt beteende hos människor? Att jag som 30-årig kvinna helt plötsligt skulle börja amma hos min mor igen? Och Berra snuttar ju inte hos ngn okänd kvinna direkt, då tror jag faktiskt han skulle fått nobben direkt! :angel:

Tror nog att min tik skulle "släppt" till även för en känd hanhund i sin närhet. En okänd däremot som provat att "komma till" skulle hon garanterat ha spöat upp!

Dessutom har jag hört från många bekanta med tikar att det inte är ovanligt att de snuttar på sig själva. För det är stor skillnad på att tvätta runt spenarna mot att snutta, som min och många andras tikar gjorde/gör.

//Doccan

Okej då är hundar också sjuka djur :D

Fast dom tror ju verkligen att dom är dräktiga... stackarna :)

Nej, du har helt fel. Min tik tvättar sig också runt hela juvret och hon "tuggar" på spenarna också. Hon tuggar och biter där för att det spänner och gör ont när hon har mjölkproduktion.

Ingen tik, snälla du, hade låtit en hanhund dia henne. Punkt slut.

Vi ska akta oss för att normalisera det som faktiskt är onormalt. Hela vårt samhälle tenderar att göra just det.

Det finns INGET normalt och försvarbart i att en vuxen karl ammar en kvinna. Och inte att kvinnan tillåter det heller.

Du är inte rätt person att avgöra vad som är normalt. Tycker du inte homosex är normalt heller?

Nej, du har helt fel. Min tik tvättar sig också runt hela juvret och hon "tuggar" på spenarna också. Hon tuggar och biter där för att det spänner och gör ont när hon har mjölkproduktion.

Ingen tik, snälla du, hade låtit en hanhund dia henne. Punkt slut.

Vi ska akta oss för att normalisera det som faktiskt är onormalt. Hela vårt samhälle tenderar att göra just det.

Det finns INGET normalt och försvarbart i att en vuxen karl ammar en kvinna. Och inte att kvinnan tillåter det heller.

Ja men visst är det så med tikarna, var det jag trodde..!

Jag är visst rätt person att avgöra det. Liksom alla andra som inser och förstår det felaktiga i detta beteende.

Homosexualitetsfrågan diskuterar jag ju inte här.

Du är inte rätt person att avgöra vad som är normalt. Tycker du inte homosex är normalt heller?

En definition på normalt är just hur vanligt förkommande någonting är i ett samhälle. Vuxna som ammar är inte vanligt förekommande (as we know it) varför Lambo och Astra mycket väl kan definiera just det beteendet som onormalt.
Jag är för övrigt böjd att hålla med men anser dock att det som två vuxna gör i samförstånd som inte skadar andra är upp till dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 078
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare