Killen vill smaka bröstmjölken?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Killen vill smaka bröstmjölken?

Ja, jag har sett de andra inläggen också!

Men, fortfarande så tycker jag inte det är upprörande alls, och absolut inte i den här tråden som faktiskt handlar om just killar och bröstmjölk.

Nej i den här tråden är det en annan sak, det håller jag med om.

Jag är lite anti nya användare som kommer in o bara skriver om sånt man kanske inte skriver här. Alltså enbart, inga "normala" inlägg där emellan.

Jag fick ett PM där det stog att jag hade fin mage o undrade när bebisen kommer, jo som om inte han har en äcklig baktanke med att veta det. Fetglöm att jag svarar på sånt!

Fast att läka mimiängder mjölk långt efter avslutad amning är ju inte det vanligaste och om någon snuttar på oregelbunden basis, så upphör produktionen av naturliga orsaker.

Har lite svårt att tänka mig att han ammas regelbundet några ggr/dag.

Hans bekanta kanske har barn som ammar? Det skrev han ingenting om.

Fast vilken nybliven pappa vill att en vuxen kille ska amma hans tjej?
Finns väl folk till allt men låter lite skumt.

Ja o speciellt då han tydligen hade flera bekanta, måste ju hittat på nätet eller nåt.. Folk är ju normalare än att dom låter en vuxen gubbe amma när dom har bebis..

Fast vem är du att döma vad som är normalt eller inte?

Det han håller på med skadar ingen!

1. Vad har eventuell pojkvän för rätt att bestämma över mammans kropp?

2. Man kan amma barn i flera år! :idea: "Pappan" behöver alltså inte vara nybliven alls.

Hur tror ni kvinnor som adopterar sina barn kan amma? Alla kvinnor kan få igång mjölkproduktion utan graviditet. Fast graviditet är ju givetvis det enklaste.

*kl*

Det finns ju tom män som får igång mjölkproduktionen, så att om en kvinna stimulerar sina bröst tillräckligt så är det inte alls omöjligt att hålla igång mjölken långt efter att barnet slutat amma.

Nej men alltså...visst måste detta vara ett skämt?:confused:
:crazy:

Fast vem är du att döma vad som är normalt eller inte?

Det han håller på med skadar ingen!

Haha jo typ mig o säkert nån till här ;) :D

Nä jag vet inte, för mig är inte buke ett forum där man diskuterar udda böjelser i alla fall! Skit samma vi kommer ingenstans.. :)

Att Berra på fullt allvar ammar kvinnor. Visst är vi alla olika men en normal personlighet har ju inte den typen av böjelser.:eek: Och hur vanlig böjelse är det?

Jag tolkar detta som provokativt bara.:mad:

Så du menar att det är fullt normalt att amma en kvinna när man är typ 40 år ? Jag trodde kvinnor hade bröstmjölk av en enda orsak och att den faktiskt var till för just en enda sak...att föda sin avkomma tills denna kan föda sig själv på egen hand. Man har ju knappast mjölk för att 40 åriga karlar ska äta sig mätt och få lite trygghet...? Jag tycker saker börjar gå rejält till överdrift i dagens samhälle..allting är fan NORMALT nuförtiden. Det är inte normalt att amma i vuxen ålder. Hade det vart det så hade väl kvinnan knappast behövt vara gravid eller kämpa sig blå för att få igång en mjölkproduktion...då hade väl mjölk ALLTID funnits i kvinnors bröst. Karlar hade ju inte behövt få tänder, för dom ska ju amma i vuxen ålder.

Vet att det låter provoaktivt men det är en fetisch som många andra grejer. Sedan skall tilläggas att det är inte bara mannen som njuter av det. Även kvinnan njuter av det. Sen är jag en normal människa för det jobb och ett normalt liv. Varför ska folk med olika böjelser alltid betraktas som onormala? Vad är normalt i detta samhället? Finns det en spikad lista över det eller? Så länge inget är brottsligt så är det väl upp till var och en att göra vad de vill syssla med.

Så du menar att det är fullt normalt att amma en kvinna när man är typ 40 år ? Jag trodde kvinnor hade bröstmjölk av en enda orsak och att den faktiskt var till för just en enda sak...att föda sin avkomma tills denna kan föda sig själv på egen hand. Man har ju knappast mjölk för att 40 åriga karlar ska äta sig mätt och få lite trygghet...? Jag tycker saker börjar gå rejält till överdrift i dagens samhälle..allting är fan NORMALT nuförtiden. Det är inte normalt att amma i vuxen ålder. Hade det vart det så hade väl kvinnan knappast behövt vara gravid eller kämpa sig blå för att få igång en mjölkproduktion...då hade väl mjölk ALLTID funnits i kvinnors bröst. Karlar hade ju inte behövt få tänder, för dom ska ju amma i vuxen ålder.

:bow: Jag håller med du!

Vet att det låter provoaktivt men det är en fetisch som många andra grejer. Sedan skall tilläggas att det är inte bara mannen som njuter av det. Även kvinnan njuter av det. Sen är jag en normal människa för det jobb och ett normalt liv. Varför ska folk med olika böjelser alltid betraktas som onormala? Vad är normalt i detta samhället? Finns det en spikad lista över det eller? Så länge inget är brottsligt så är det väl upp till var och en att göra vad de vill syssla med.

Man behöver ju inte diskutera det på ett forum som Bukefalos, många här som är gravida känner sig grymt olustiga över att du kollar in bilder osv.

Det finns nog andra forum för detta ändamål...

Senast ändrad:

Ja det är väl inget brottsligt vad jag vet att kolla på andras bilder? Däremot är det upp till var och en att lägga upp bilder på nätet.

Det normala är väl att en kvinna ammar en bäbis och det onormala är när en kvinna ammar en man.

Kan man inte förstå skillnaden i detta så har man ju normaliserat det onormala och har passerat en gräns.:crazy: Det spelar väl ingen som helst roll man har jobb m.m. Det finns faktiskt många riktigt "onormala" människor som arbetar.

Jag kan nog tycka att du är fri att utöva dina böjelser på ditt sätt men när du går ut med det så här och inte riktigt verkar förstå att det är ett onormalt beteende så måste faktiskt jag reagera.

I djurvärlden skulle ju inte detta beteende ens finnas om det inte vore någon förklarlig faktor bakom. Typ sjukdom.

För övrigt håller jag hellt och fullt med Mynta2.:bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 078
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare