Killen vill smaka bröstmjölken?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Killen vill smaka bröstmjölken?

Jovisst finns det säkert det, det finns ju alla möjliga mer eller mindre konstiga/ovanliga böjelser. Mjölkfetishism är dock en jag skulle ha väldigt svårt för att hjälpa min partner att utöva.

Nästa steg sen blir att man ska byta blöja på honom oxå, urk :eek:

Min sambo smakade av min ur pumpade mjölk när våran lillkille var 3 veckor..
Tyckte inte det var konstigt, skulle också velat smaka hur det smakar men min mjölk "försvann" 1 vecka senare :(

Min sambo smakade av min ur pumpade mjölk när våran lillkille var 3 veckor..
Tyckte inte det var konstigt, skulle också velat smaka hur det smakar men min mjölk "försvann" 1 vecka senare :(

Att vilja smaka är ju upp till var och en, själv tyckte jag att lukten de 2 veckor jag haft mjölk räckte för mej :D
Sen om nu TS menar att hennes kille vill ligga och tutta på bröstet är inget jag skulle uppskatta.

Det är väl inte så konstigt att vara nyfiken egentligen? Jag har fått prova av misstag (det sprutar mjölk från mig, ibland i alla möjliga konstiga riktningar), det skulle inte förvåna mig om min man fått smaka heller eftersom jag läcker som ett såll.

Så länge det inte handlar om att ligga vid bröstet och amma skulle jag inte ha några problem med en partner som är nyfiken och vill smaka.

Hej. Jag är kille och jag är vuxenamnings fetischist. Jag har några bekanta som jag utövar mina böjelser hos. Ser inget konstigt med det så länge båda parter är med på det. Finns det något mer ljuvligt än att ligga i famnen hos en kvinna som ger en bröstet?

Nu kommer säkert massa moralkärringar skrika att jag är dum i huvudet och såvidare. Men jag kan ta det.

mvh /berra

Hej. Jag är kille och jag är vuxenamnings fetischist. Jag har några bekanta som jag utövar mina böjelser hos. Ser inget konstigt med det så länge båda parter är med på det. Finns det något mer ljuvligt än att ligga i famnen hos en kvinna som ger en bröstet?

Nu kommer säkert massa moralkärringar skrika att jag är dum i huvudet och såvidare. Men jag kan ta det.

mvh /berra

Ta det på ett annat forum för här finns det unga människor som inte ska behöva läsa sånt där!

Dum i huvudet ?

Nja, men du ploppar upp som ny användare och ditt sätt att diskutera bröst i alla trådar du svarar i är lite olustigt.

Jag har några bekanta som jag utövar mina böjelser hos.

Så praktiskt för dig att de inte sinat som alla andra normala kvinnor gör..

Finns säkerligen lämpligare forum för dig, där du kan diskutera detta och byta erfarenheter med dina bröstfixerade gelikar.

Jag har inte tänkt disskutera det ville bara tillägga att det finns i detta samhället. Tråden handlade ju om att smaka bröstmjölk.

Jag har inte tänkt disskutera det ville bara tillägga att det finns i detta samhället. Tråden handlade ju om att smaka bröstmjölk.

Jo vi vet att det finns udda människor i samhället och du har endast skrivit om tuttar i dina inlägg, så du uppfattas som oseriös.

Vi tycker inte att det ska skrivas om sånt här där det finns barn här!

Men magtråden handlar inte om bröst och även där drar du upp användares bröst till diskussion :/

Mjölken sinar ju inte så länge det finns efterfrågan.

Jag kan fortfarande få ut lite mjölk fast det var snart ett år sen jag slutade amma.

Jo fast kommer efterfrågan från en tuttfixerad vuxen man som kommer och hälsar på låter det lite udda :D

Fast jag svarade på detta

Så praktiskt för dig att de inte sinat som alla andra normala kvinnor gör...

Det är inte normalt att sina om det finns efterfrågan. Oavsett vem som efterfrågar. Det bryr sig nog inte tuttarna om :laugh:
Jag har inga problem om vuxna män eller kvinnor ammas så länge de inblandade är nöjda med det.

Fast att läka mimiängder mjölk långt efter avslutad amning är ju inte det vanligaste och om någon snuttar på oregelbunden basis, så upphör produktionen av naturliga orsaker.

Har lite svårt att tänka mig att han ammas regelbundet några ggr/dag.

Fast det är ju ett sjukt beteende, jag tkr inte han ska vara här o skriva om sina konstiga böjelser i alla fall...

Fast att läka mimiängder mjölk långt efter avslutad amning är ju inte det vanligaste och om någon snuttar på oregelbunden basis, så upphör produktionen av naturliga orsaker.

Har lite svårt att tänka mig att han ammas regelbundet några ggr/dag.

Fast även jag kan få ut minimängder med mjölk trots att jag bara ammade Isak i två veckor. Han är 10 månader nu.

Dock håller jag med lamborghini att det är högst olämpligt att diskutera denna udda böjelse här

Och jag håller med dig!

Förstår inte vad som skulle vara så upprörande?! Och den här tråden var väl ändå lämplig för honom att skriva i som faktiskt handlade om just killar som vill smaka på bröstmjölk?

Jag tror ingen hade stört sig så mycket om han inte hade skrivit om endast bröst o bröstmjölk sen han reggade sig.. Alltså han har skrivit i flera olika trådar o inte bara denna.

Jag tycker han kan skriva i ett annat forum om han bara tänker hålla sig till sina udda vanor när han skriver.

Ja, jag har sett de andra inläggen också!

Men, fortfarande så tycker jag inte det är upprörande alls, och absolut inte i den här tråden som faktiskt handlar om just killar och bröstmjölk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 358
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 080
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 003
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar