Vad har ni sagt?

Sv: Vad har ni sagt?

Ja, jag tyckte också att det var helt vansinnigt. Själv skulle jag inte ens leda min egna, snälla, goa häst med min bebis på magen. Men det är jag det.

Det går ibland nån slags macho-jargong i stallen, just att det skall skrytas med att man red in i det sista och började igen samma sekund man kom hem från BB... vad spelar det för roll :confused:.
På något sätt för man antingen lyssna på det ELLER att man inte ens kan ha katt när man har bebis :rofl: Lagom finns ju inte ...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 653
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar