Känner djuren på sig när det är dags för oss??

Sv: Känner djuren på sig när det är dags för oss??

Jag har erfarenheter av flera djurslag.

En goldentik som ägs av en pensionär som jag brukar se men vi har aldrog träffats innan, gick förbi mig när jag satt gravid på en sten och väntade på min man. Hunden drog mot mig, satte sig bredvid mig, fick lite smek och vägrade sedan lämna mig :love:

Mina och syrrans kaniner blev hellugna, vi har tävlingskaniner ´a la greyhound och vissa är inte så keliga precis utan attackerar gärna dina händer vid brunst om man försöker ta dem i deras revir. Min värsta hona blev coolugn och syrrans ena hona som vägrar bli fasthållen lät sig hållas och selas av mig som en ängel!

Och så det sista, min undulathane satte sig på min kudde och sov med gravida mig i 90 min ca utan att bajsa! Än idag älskar han komma och "lägga sig" med mig och bebisen när vi sover middag! Undulathanar är ju väldigt med och föder upp sina ungar och dör honan tar de över helt med matningen så jag ser inte hans pappighet som ngt konstigt. Dessutom tror han att han är människa :angel:

Även en väns autistiske son blev helkär i mig och kom och satte sig i mitt knä :eek: när vi ALDRIG hade setts förr! Men jag var extremt harmoniskt tillfreds den här graviditeten oxå.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: ameo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka