Libero-paket på Lindex?

Sv: Libero-paket på Lindex?

Fast om du redan har hämtat ut ett sådant till förra barnet måste pappan hämta ut till det andra, för deras kundregister kunde inte hålla i sär två olika barn eftersom det är förälderns personnummer det går på. Och två paket på samma förälder gick absolut inte, det var nästan löjligt mycket trassel för ett litet paket för min del :crazy:

Jag kunde hämta ut? Handskrivna lapparna i kassan där strular inte för de verkar inte så noga? Ingen som gnällt än :)

Fast jag har inte hämtat ut något då jag väntade Emil, så det borde inte vara några problem. :)

Jag skulle göra det på nätet, man fyller i uppgifter och skriver ut en lapp som man tar med sig, och det gick inte.

Och de i kassan kunde ju inte låta mig skriva på för hand, när datorn sagt att det var fel. Jag trodde att man var tvungen att fylla i det på nätet, annars hade jag ju inte sagt något i kassan, då hade jag sluppit krånglet. :crazy:

Jag skulle göra det på nätet, man fyller i uppgifter och skriver ut en lapp som man tar med sig, och det gick inte.

Och de i kassan kunde ju inte låta mig skriva på för hand, när datorn sagt att det var fel. Jag trodde att man var tvungen att fylla i det på nätet, annars hade jag ju inte sagt något i kassan, då hade jag sluppit krånglet. :crazy:

Okej? Struligt.. för oss funkade det inte att skriva ut. Det gick inte och när vi sa det i butik sa de att det var vanligt och gav oss en vanlig lapp :crazy: strulig sida troligtvis.

Eller hur :crazy:

Men men, jag fick mitt paket i alla fall. De paketen tycker jag är bra, det har varit bra saker i.

Jo de är helt ok.. tyvärr funkar inte pampers på nån av barnen :eek: båda får utslag!

Okej för på min lapp står det skynda innan ditt barn kan växt ur det :crazy:

Som medlem i Liberoklubben får man ett paket från Lindexbutiken ja :)

Stod samma på min lapp.
Men det "roliga" var ju att det tog ca 4 veckor innan någon av Lindexbutikerna i närheten hade fått in några Liberolådor. :grin:
Den ena butiken visste inte ens om att de fortfarande var uthämtningsställe för Libero.

Då är det lätta att skynda sig & hämta innan allt är urväxt!

Jag å sambon gick båda med i libero klubben å då vi inte e gifta å har därmed olika efternamn så var det inga problem för oss att skriva ut 2 st lappar så en hämtade ut på babyproffsen å den andra hämtade ut på babyland. Så vi fick 1 paket. Egentligen så var anledningen till detta att jag hämtade ut paketet på babyland först å skrev ut det på internet å då stod där inte något om att man fick en spann om man hämtade på babyproffsen..det erbjudandet kom månaden efter jag hämtat ut så sambon hämtade ut den =D
Å vi fick vårt paket att hämta på lindex redan när flickan var 5 månader å det var ju ett 6-månaders paket så för vår del var det lugna puckar - fastän hon vägde lite mer än medel (nästan 5kg vid födslen)

Jag å sambon gick båda med i libero klubben å då vi inte e gifta å har därmed olika efternamn så var det inga problem för oss att skriva ut 2 st lappar så en hämtade ut på babyproffsen å den andra hämtade ut på babyland. Så vi fick 1 paket. Egentligen så var anledningen till detta att jag hämtade ut paketet på babyland först å skrev ut det på internet å då stod där inte något om att man fick en spann om man hämtade på babyproffsen..det erbjudandet kom månaden efter jag hämtat ut så sambon hämtade ut den =D
Å vi fick vårt paket att hämta på lindex redan när flickan var 5 månader å det var ju ett 6-månaders paket så för vår del var det lugna puckar - fastän hon vägde lite mer än medel (nästan 5kg vid födslen)

på andra raden skrev jag "så vi fick 1 paket". menade naturligtvis 2 paket.

Suck... jag kan lägga till att förutom föräldrapersonnummersstrulet kunde deras webbsystem inte hantera två personer på samma gatuadress ens. :grin: När jag väntade ettan försökte jag anmäla mig, men eftersom en tjej i samma trappuppgång redan var anmäld fick jag bara ett surt felmeddelande att jag minsann redan utnyttjat tjänsten och fått ett paket! Jag gick in på Babyproffsen och försökte få en lapp att fylla i för hand där så att jag skulle få Liberopaketet på så sätt, och där var de jättegriniga och hänvisade tillbaks till webbtjänsten. Jag tappade humöret och tjatade till mig ett paket till sist, men aldrig att jag gör om det nu. Det är inte värt besväret för att få några blöjor, en boll och en himla massa reklam till.

I Umeå kan man hämta ett paket på Babyproffsen och ett på Barnens Hus (där får man ett presentkort på 100kr i butiken så det är ju ett bra paket) - viktigt att hämta babyproffsen först bara då de bryr sig om man hämtat på barnens hus medan de på Barnens Hus uttalat inte gjorde det utan då fick man en handlapp att skriva på.

Sen får man två påsar på bb en från Libero och en annan med lite annat.

Libero vid 6 månader var det inte mkt i ett par sockar från Libero var med, blöjor, boll, badtvål i två små flaskor, presentkort på sockar OM man köper ngt på Lindex och haklappar i papper.

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 941
Senast: Mkb
·
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
24 028
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 628
Senast: Qelina
·
Relationer Skriver i ren desperation, anonymt nick, kommer säker bli ett långt inlägg, behöver skriva av mig, och om någon har råd eller tips så är...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka