Klockan är snart 3 och jag är vaken

Sv: Klockan är snart 3 och jag är vaken

kl
Då hade man rätt....Åkte in på förlossningen vid 13.00 blev hemskickad då jag bara var öppen 2 cm , kom hem höll på att dö av smärta så vi åkte in igen och det var inga förlossningsrum lediga så vi fick vänta i väntrummet tills jag skäller ut en av personalen att nu är den på väg jag känner det. 16:20 var vi på forlossningsrummet 16:46 föddes våran son som var 50 cm och vägde 2870gr. Sedan bar det av till opration för min del och sambon fick ta hand om våran son i 5 h ensam men klarade det galant.....är grymt besviken på detta bb så jag åkte hem dagen efter på morgonen och sambon har hjälpt mig mer med sonen hemma än vad jag fick på bb.

Grattis alla andra!!!

Grattis för det första!

Men fy vilken upplevelse! Så ska det ju inte få gå till. När vi var på förlossningen var det också rätt fullt men vi fick iaf ett rum. Däremot hann personalen inte med alla...

Grattis till sonen.

Själv hade jag en jätte positiv förlossning med underbar personal men jag åkte ändå hem på en gång. Sjukhus är inte riktigt min grej ;)

Grattis för det första!

Men fy vilken upplevelse! Så ska det ju inte få gå till. När vi var på förlossningen var det också rätt fullt men vi fick iaf ett rum. Däremot hann personalen inte med alla...

ja det var en hemsk upplevelse för tillfället känner jag att jag inte vågar skaffa fler barn....och ändrar jag mig så ska jag inte åka till detta stället igen!

Aj :eek:

// En som längtar efter barn men troligtvis aldrig kommer våga få något...

Tror jag hade riktigt otur bara men ska säga dig att denna son är så himla önskad efter 4 års försök att skaffa barn. Hade de sagt till mig när jag ringde att dem inte hade rum lediga så hade vi kört direkt till ett annat bb en bit ifrån och inte åkt hem utan stannat tills allt var över. Dock ringde bm som skickade hem oss dagen efter och bad om ursäkt för att hon skickade hem oss men som sagt "du var ju ändå först föderska" och hon hade inte varit med om en så snabb förlossning för en först föderska innan men hon sa att hon lär ha detta i bakhuvudet när nästa först födeska kommer!

Stort grattis till sonen

Tråkigt dock att du fick ett sådant dåligt bemötande :/

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 997
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par...
2
Svar
34
· Visningar
5 143
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar