Sv: Klockan är snart 3 och jag är vaken
Tackar!
Nu så ärdet lite lugnare här.
Jag ärsupernöjd med allt faktiskt! Vi åkte i precis rätt tid. Var där runt 9. Väl framme tyckte jag värkarna avtog lite men sen drog dom igång igen. Duschade varmt i en halvtimme, vattnet gick och sedan var jag fullt öppen. Jag blev väldigt förvånad för jag minns hur hemskt ont det gjorde förra gången. Bm trodde att det skull gå fort och rekommenderade att vi gick ut ur duschen. Sen fortsatte det en stund med lustgasen, den var helt ljuvlig. Funkade verkligen perfekt! Krystvärkarna startade runt 11. Sen kämpade jag på nån timme men då blev dom väldigt dåliga och det var långt mellan dom. Bm tog lustgasen och jag fick dropp. Sen körde vi igång igen. Trodde inte jag skulle orka för jag tyckte inte kroppen hjälpte till och jag var helt slutkörd + att jag inte hade nån form av smärtlindring. Tillslut skrek att "Nu ska fan ungen ut!!!" Tryckte på och efter 3 värkar kom han ut. Världens finaste!
Sen var det ju dags för moderkakan också.
Jag sprack ingenting och det är jag superglad för. Mår väldigt bra både fysiskt och psykiskt. Nu har vi en spännande tid f ramför oss att komma in i att ha två barn. Storebror är väldigt glad för sin lillebror än så länge!