Herregud!!

Sv: Herregud!!

Grattis så mycket...ja jag fick med veta att jag var med barn för några veckor sen. Är redan i vecka 11+4 men tycker att tiden börjar gå långsamt nu..vill att det skall gå fortare :p

Grattis till dig med! vi får väl vara otåliga ihop!

ja det får vi verkligen bara...tycker det är några st som skall snart ha här inne och vill med att min skall komma ut..
Det ända jag fasar över är att vara typ höggravid på sommaren slutet sen. Många säger det är jobbigt för det är varmt pch sånt.

Skall göra mitt första ultraljud nu den 23 och det skall bli så spännande,:laugh:

tycker det är några st som skall snart ha här inne och vill med att min skall komma ut..

Ja vi är några stycken :p

Men vi har ju också varit nygravida en gång och suktat efter bebisen mååånga månader, nu är det banne mig våran tur att njuta och träffa våra små knoddisar ;)

/ 2½ vecka kvar :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 273
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar