Hallonbladste?

Sv: Hallonbladste?

Ja absolut kan de bero på det, sen vart hon ganska peppad av att försöka komma igång med amningen oxå och ammade oftare.

Sv: Hallonbladste?

Min kompis köpte hem något amningsthe, och hon tycker hon fick lite mer mjölk då. Men om de faktist berodde på thet eller om hon omedvetet påverkades psykist av att dricka thet går nog inte att bevisa.
Lusern tex sägs ju öka mjölkproduktionen. Minimundus har ett jättegott ekologiskt amningste som innehåller anis, fänkål och kummin (mot gaser och magont hos såväl bebis som mamma) samt nässla och lusern för mjölkproduktionen. Det funkar väldigt bra tycker jag.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
525
Senast: Grazing
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka