Spirits egna grattis-tråd !!!!

Sv: Spirits egna grattis-tråd !!!!

Lovade min sambo att lägga in ett extra grattisskutt från honom :bump:
Han och jag led så fruktansvärt med dig för ett år sedan, när vi skulle få bebis inom några veckor... var mycket efter att ha läst tråden som jag krävde en igångsättning för att hon blivit så slö i magen (och det visade sig ju att hon inte fick tillräckligt med näring, så min oro var befogad).

Ååh vad glad jag blir för er skull!! :laugh: Stort grattis och allt gott önskar jag er:banana::banana:

/Emma

Jag kommer ihåg att du berättade det i den tråkiga tråden.
Skönt du tog varningen på allvar & att det hela slutade lyckligt för er.

Jag tar emot alla hopp & skutt, dom kan behövas denna gången.

Får väl skaffa ett eget användar namn på buke till "Knytt" (arbetsnamnet på bebisen)
Kommer bli värsta bildbomben när knytt blivit utplockad av fabror doktorn.

På torsdag är det ett år sedan, har beställt blommor hos blomsterhandlerskan, hon blir helt gråtfärdig varje gång hon ser mig, fick äran att göra Jonathans begravnings blomstergirlang som skulle ligga runt kistan.

På torsdag kommer han få en tulpanbukett i blandade färger med lite grönt, videkissar & ett stort blått band, ville ha en härlig vårbukett att sätta i vasen.
Sen har sambon köpt ett mjukisdjur som vi har lite svårt att artbestämma, om det är en hund eller en kanin, tror han sa det stod kanin på lappen i rumpan på mjukisdjuret.
Den är ljust brun & otroligt mjuk & lurvig :love:

Sen blir det smörgåstårta & kaffe efter besöket hemma hos oss.

Min chef har gett mig ledigt hela dagen, ringde & frågade om jag kunde börja jobba någon timme senare än normalt & berättade varför, jag fick fullt ledigt på stående fot även jag bara bad om lov att gå på mitt skift lite senare & jobba in det under natten.
Han är så jäkla underbar, jag får helt ledigt trots vi har många chaufförer som är sjuka just nu.

Nu ska jag krypa ned i sängen hos sambon, knytt sover ännu i magen, likabra att passa på innen den vaknar, även jag bara är i vecka 21 +1 så är det ett jäkla tivoli i magen. :crazy:

Kraaaam på er

Senast ändrad:

Vad glad jag är för er skull! Sitter här och läser och minns med tårarna i ögonen.

Vad Jonathan ska bli glad över att bli storebror!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Övr. Barn Eskilstuna djurpark förra helgen och Astrid Lindgrens värld den här och mina pojkar 3 och 6 år har varit till sig av lycka! Har under...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 782
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 326
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 786
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar