Sv: Spirits egna grattis-tråd !!!!
Jag kommer ihåg att du berättade det i den tråkiga tråden.
Skönt du tog varningen på allvar & att det hela slutade lyckligt för er.
Jag tar emot alla hopp & skutt, dom kan behövas denna gången.
Får väl skaffa ett eget användar namn på buke till "Knytt" (arbetsnamnet på bebisen)
Kommer bli värsta bildbomben när knytt blivit utplockad av fabror doktorn.
På torsdag är det ett år sedan, har beställt blommor hos blomsterhandlerskan, hon blir helt gråtfärdig varje gång hon ser mig, fick äran att göra Jonathans begravnings blomstergirlang som skulle ligga runt kistan.
På torsdag kommer han få en tulpanbukett i blandade färger med lite grönt, videkissar & ett stort blått band, ville ha en härlig vårbukett att sätta i vasen.
Sen har sambon köpt ett mjukisdjur som vi har lite svårt att artbestämma, om det är en hund eller en kanin, tror han sa det stod kanin på lappen i rumpan på mjukisdjuret.
Den är ljust brun & otroligt mjuk & lurvig
Sen blir det smörgåstårta & kaffe efter besöket hemma hos oss.
Min chef har gett mig ledigt hela dagen, ringde & frågade om jag kunde börja jobba någon timme senare än normalt & berättade varför, jag fick fullt ledigt på stående fot även jag bara bad om lov att gå på mitt skift lite senare & jobba in det under natten.
Han är så jäkla underbar, jag får helt ledigt trots vi har många chaufförer som är sjuka just nu.
Nu ska jag krypa ned i sängen hos sambon, knytt sover ännu i magen, likabra att passa på innen den vaknar, även jag bara är i vecka 21 +1 så är det ett jäkla tivoli i magen.
Kraaaam på er