Spirits egna grattis-tråd !!!!

Sv: Spirits egna grattis-tråd !!!!

Stort grattis även här! Din tråd är en av få som fått mig gråta på nätet så jag blir så glad att se att du är gravid och väntar syskon!

kl...

Jag grattade visserligen när jag var över och "gamade" litet hö häromsistens....

Men jag kan ju göra det en gång till i tråden här också!

Grattis Spirre!

We love you!

Bara så ni vet det alla bukare så är Spirit en himla go kompis!

/KT

*kl*

Det är fullständigt livsfarligt att titta i denna tråden, tårarna kommer varje gång. Blir så glad över alla lyckönskningarna. :cry:

Nästa vecka, är det ett år sedan Jonathan föddes.
Ett underbart liv släcktes & ett nytt blev till...

Kraaaaaam på er.

KT du vet att du får komma sno hö här anytime, älskar dig precis som den du är, rolig & knepigt halvgalen :love:

Jättegrattis till er båda!
Himla härligt att höra, jag blev också oerhört berörd av din tråd och fällde många tårar.

Ni förtjänar verkligen all lycka!
:love::love::love:

Vilken fantastisk start på fredagkvällen, jag ryser av glädje för er skull! :love::love::love: Massor med grattis!

Många grattis och varmaste lyckönskningar! Undras vad lill* knodden i magen skulle tänka om han/hon visste vilken Buke-kändis h*n är allaredan! :D :banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Övr. Barn Eskilstuna djurpark förra helgen och Astrid Lindgrens värld den här och mina pojkar 3 och 6 år har varit till sig av lycka! Har under...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 782
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 326
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 786
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025