ia_
Trådstartare
Sv: Vägrar ta flaska...
Jag kan inte alls ge henne, det är bara bröstet som gäller hos mig...
Just en sådan anatomisk napp som du länkat till har vi, men uppskattas inte heller, men ska prova att skära ett "lufthål" i den!
Känns som att vi snart gått igenom sortimentet som finns med nappar, kan inte vara många kvar nu
Vem är det som ger henne flaskan?
Här hemma om jag provar o ge flaskan så skriks det hej vilt. Även om jag är hemma men på avstånd om sambon är hemma själv med sonen då går det bättre. Visst han äter inte lika mycke som när han ammas men lite så han klarar sig medans jag är borta..
Annars funkar sånna anatomiska nappar bäst här. tex. http://www.1klass.se/E-handel/IMAGES/artimg_small/X150/X150421682.jpg OM jag skär en liten skåra i dom längst upp (närmast flaskan) så luft kan komma in där så flödet blir jämt o det blir inget baksug eller vad man ska kalla det.
NUKs nappar funkar inte alls trots att dom är i stort sett likadana då...
Mitt tips är att prova ALLA nappar du kommer åt. Eller prova o ge med en tesked.
Jag kan inte alls ge henne, det är bara bröstet som gäller hos mig...
Just en sådan anatomisk napp som du länkat till har vi, men uppskattas inte heller, men ska prova att skära ett "lufthål" i den!
Känns som att vi snart gått igenom sortimentet som finns med nappar, kan inte vara många kvar nu