Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har BF 6:e Maj och funderar redan på var vi ska åka på sem i sommar. Kom med förslag! Antingen över en Weekend, 1 vecka eller längre...
Svar
12
· Visningar
1 142
Senast: ChalleBalle
·
N
Gravid - 1år Pratade precis med en kompis från Malmö. där gör dom tydligen ul i vecka 32. vilket vi inte gör här i Kalmar.. varför gör dom inte det...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: aenglah
·
B
Gravid - 1år Jag var på ammningskurs i veckan som var väldigt givande tycker jag.. Men en sak undrar jag lite över. Hon som höll i kursen tyckte...
Svar
15
· Visningar
1 726
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år är det nån skillnad på antalet timmar era små sover i sjalen/vagnen/sängen? i vagnen sover vår lille (5 veckor) kortare stunder, har...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: Fanskap
·
S
Gravid - 1år hejsan! kom hem från bb igår me min lilla skrutt. amningen funkar inte riktigt så ja pumpar, men har en fundering, började mata med 30ml...
2
Svar
26
· Visningar
2 527
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu har jag varit på sjukhuset i 25 dagar med för tidig vattenavgång. Är i v 32+1 och ständigt sängläge. Doktorn har sagt att vi siktar...
2
Svar
36
· Visningar
4 298
Senast: caballus
·
Gravid - 1år Jaha då var man hemma efter 2 dygn på sjukhuset med Saga 3 mån. Var i onsdags på VC med Saga då hon var så förkyld och hostig. Trodde...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ska på ultraljud på fredag och har så svårt att bestämma mig om jag ska ta reda på kön eller inte. Självklart spelar det ingen roll vad...
2
Svar
24
· Visningar
2 611
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Äntligen är vår väntan över. 10/4 kl. 18.35 föddes lilla Melker. 3410 g 49 cm. Var en snabb förlossning, han vara inne 3.5 timme...
2
Svar
21
· Visningar
1 977
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hur snabbt har era bebisar gatt upp i vikt? Är lite orolig för Emilia, hon gar upp sa langsamt. Vi har precis flyttat utomlands och har...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: turbofling
·
S
Gravid - 1år var i dag hos doktorn på förlossningen för att kolla läget på den lilla.. såklart har han inte vänt sig :( men fick se honom på...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: strösslet
·
E
Gravid - 1år Attans alltså. Har gått och dragit på mig en förkylning (varför inaktiviteten på Buke :D ) Är tjock i hals och näsa med lite halsont...
Svar
8
· Visningar
3 500
Senast: memma
·
Gravid - 1år Ja, jag har BF den 28 april, 15 dagar kvar i dag......(snart 14 då denna dagen går mot sitt slut) Vilka är vi fler som väntar nu...
Svar
9
· Visningar
1 296
Senast: memma
·
Gravid - 1år Maja har problem med magknip lite till o från... Har testat minifom utan tycka det hjälpt något särskilt. Hur är det med semper...
Svar
7
· Visningar
4 911
Senast: ia_
·
B
Gravid - 1år Hej alla nyblivna mammor och grattis ännu en gång! Själv sitter jag här med 11 veckor kvar och bara längtar.....:love: Jag undrar...
2
Svar
26
· Visningar
2 342
Senast: Mitten
·
B
Gravid - 1år Hej alla och Glad Påsk på er! Jag har nu gått in i v.29 (28+1) :love: och jag längtar så efter vår lilla räka! Drog precis fram...
2
Svar
24
· Visningar
3 653
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år ja som sagt hur gamla var erat första barn när ni blev gravid med det andra? Om det var tätt vad var positivt? Om det var mer än 2 år...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: mino
·
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 103
·
F
Gravid - 1år Hur har länge har ni burit en på ryggen och en i magen? Hur länge vågar man "snöra in magen" med höftbältet - funderar ju ren på hur...
Svar
6
· Visningar
5 608
Gravid - 1år Skapar en egen tråd så alla andra inte blir kladdade i :) Har haft värkar sen kl 11.00, var 7:e minut. Inte så smärtsamma alls...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 422
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V