Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Gravid - 1år min sambo och jag planerade ett andra bran och va jätte lyckliga över att det gick en andra gång. nu har vi fått reda på att hans...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Idag så gick jag in i åttonde veckan av min graviditet. Det är inget jag nämnt här innan men behöver skriva av mig då allt känns...
2
Svar
23
· Visningar
2 032
Senast: Gesska
·
S
Gravid - 1år hejsan min son på 3veckor har så fruktansvärt med gaser i magen han riktigt pressar ned dem och de gör tydligen fasansfullt ont, jag har...
Svar
10
· Visningar
4 436
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år jag ska på det efterlängtade RUL et i eftermiddag, men så nu när jag läste igenom kallelsen så fastnar jag på en mening.. "du är...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Koltinna
·
Gravid - 1år Jag velar så vart jag ska ringa. Till samma MVC som jag gick med Rasmus, och samma barnmorska som jag verkligen gillar. Hon har ju...
2
Svar
24
· Visningar
2 275
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har läst igenom de trådar jag kunde söka fram om Graviditetshepatos men hittade inte så mycket så jag startar en ny med förhoppningen...
Svar
9
· Visningar
10 863
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Elias blir 1 månad imorgon. Kan sånna små ens bli svettiga? När han satt i babyskyddet senast (22 minuter) så var han helt blöt på...
Svar
12
· Visningar
6 612
Senast: Syrran!
·
A
Gravid - 1år Jag är ju beräknad den 20 april enligt mensen och 27 april enligt ultraljud. Det blir andra barnet men det känns som första på många...
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: aenglah
·
R
Gravid - 1år Jag och min man väntar vårt första barn, och jag har börjat fundera på hur vi ska hantera hundarna. Eller särskilt den ena. :-) Vår...
2 3
Svar
55
· Visningar
9 540
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år En tråd för oss som pumpar/pumpat och har provat några olika sorters pumpar. Jag "helpumpar" (har gjort med alla barnen) och har just...
Svar
6
· Visningar
1 742
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år En lite fråga bara.. Vi har köpt en ost bricka med dessertostar. Det står att alla innehåller pastöriserad mjölk. Kan jag äta det med...
Svar
15
· Visningar
2 636
Senast: kpist
·
B
Gravid - 1år Hej alla föreldrar! Jag är nu stoooor, jättestor... Är BF 3/5 och känner mig allmänt otymplig. Men tyvärr har jag också konstant...
Svar
11
· Visningar
3 410
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år ... för barnet? Igår kväll när jag skulle försöka somna så levde "Blobben" rövare i magen, helt hysterisk. Sen helt stilla och jag...
Svar
13
· Visningar
10 246
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Jag skulle så gärna vilja åka och bada med sonen, han har nu blivit alldeles för stor för att kunna spratla och sträcka ut i sin lilla...
Svar
4
· Visningar
2 028
Senast: Dreama
·
Gravid - 1år Det börjar dra ihop sig för vår resa till Cypern nu.. 11 maj drar vi iväg i 2 veckor och det ska bli så otroligt härligt!:banana: Men...
Svar
5
· Visningar
1 165
Gravid - 1år Har en kompis som ska göra IVF-behandling. Har förstått att det är ganska tufft Finns det något jag som vän kan göra för att stötta...
Svar
16
· Visningar
3 693
Senast: wtf
·
B
Gravid - 1år Ja, rubriken låter kanske konstig. Men jag fick precis ett sms av en bekant, som jag inte har träffat på över ett år, och inte hört...
Svar
15
· Visningar
1 679
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år ...jättenormalt, ja superdupernormalt att få rejält ont i brösten några dagar innan man förväntar sig mensen... :crazy: jag testade...
Svar
13
· Visningar
1 616
Senast: Prosit
·
  • Låst
Gravid - 1år Bilder på alla nya jäsande bukemagar! Vecka 16 (15+5) och bulan växer, men ingen jätteskillnad från 25/4 som ligger i den gamla...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
193 723
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Gravid - 1år Ingen idé att hålla mig hemlig längre.. hoppas ni orkar lyssa på mig för jag behöver hjälp! jag är med barn och är i v 8.. Jag har...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
18 888
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar