MVC, vart skulle ni gå?

Sv: MVC, vart skulle ni gå?

Imorgon hoppas jag att jag får mitt schema så jag kan boka en tid för inskrivning! Har minst 1 dag ledigt i veckan så då kan jag åka dit, men jag måste nog ta med Rasmus varje gång. Eller får jag lämna honom hos dagmamma ändå?

:D Åker du till BVC Tierp istället kan jag och Juni underhålla Rasmus åt dig!

Skämt åtsido, du ska såklart åka dit du känner dig trygg. Jag valde att stanna kvar och föda i Gävle när vi flyttade till Tierp, 40 min resa istället för 5 min.

Ok,jag antog att hon jobbade med mat på något sätt...:)

Jag jobbar på Arlanda på ett företag som gör maten till ett gäng av alla flygbolag, jag började i produktionen men jobbar nu på SAS lager. Vi måste stanna hemma 3 dagar om vi kräks.

Fast vadå, det måste ju bara gälla magsjuka eller? Det är väl för att inte sprida smitta? Att "gravidkräkas" smittar ju inte...

Tänker inte berätta för dem än att jag är gravid. Men jag borde klara mig. Har inte känt något illamående än å då går jag upp strax efter kl 4 och åker sen till jobbet och äter frukost vid 7. Mådde ju aldrig illa med Rasmus så jag tycker inte jag ska göra det nu heller ;)

Liknande trådar

S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 543
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar