VÄNTAR, LÄNGTAR, men vill INTE!

Sv: VÄNTAR, LÄNGTAR, men vill INTE!

Jag kände inget speciellt, lite mer ont i foglossningen...men trodde det var för jag varit ute o gått 45 min med hundarna....vips så satte det i gång :)

Hur var förlossningen då?
Har du några bilder på underverket?

Alva har äntligen kommit :)

Jag är så obeskrivligt lycklig. Har snart inte sovit på två dygn men adrenalinet pumpar runt som bara den och man lever på ett ständigt rus :)

Grattis MEMMA till Sonen :bump:

Grattis AENGLAH till Alva
:bump:

Alva har äntligen kommit :)

Jag är så obeskrivligt lycklig. Har snart inte sovit på två dygn men adrenalinet pumpar runt som bara den och man lever på ett ständigt rus :)

Åhh GRATTIS, jag förstår,vår son är nu 13 dagar o man bara svävar på moln av lyckorus hela tiden!!

Tack!

Här kommer en bild på underverket!
Tyvärr var hon bara intresserad av att sova så hon blundar så hårt hon kan. :)

20090504134008.jpg

Liknande trådar

Gravid - 1år Dags för ny tråd tror jag! Hittade listan en bit bak i förra tråden, ni som vill kan ju uppdatera: MARS BF 6:e mars, robl, 24 år, 1a &...
50 51 52
Svar
1 020
· Visningar
66 961
Senast: Calazirya
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
608
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 598
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar