Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min dotter vaccinerades för 3 veckor sedan (1-årsvaccineringen). Enda reaktionen på vaccinationen var en pytteliten rodnad runt...
Svar
3
· Visningar
1 250
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Det har jag varit hur länge som helst nu! Visst är det lite mysigt då och då att faktiskt tro att man är gravid, och när jag för ett par...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 571
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Är det bara jag som är dum och tycker att farföräldrarna ska bry sig om sitt barnbarn? Börjar historien från början så kanske ni...
2
Svar
22
· Visningar
4 056
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Ja som rubriken säger, hur ska man räkna? Sista mensen första dag var 5 april, så om jag förstått det rätt är jag i v. 6+1 idag. Är jag...
Svar
7
· Visningar
1 272
S
Gravid - 1år Hej! Jag råkade få en elstöt av tråden i hästhagen idag. Är i v.21. Kan det vara farligt för bebis??:confused:
Svar
11
· Visningar
17 513
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Min son är nu 6 månader och äter som en häst! Så istället för att köpa barnmat som blir dyrt i längden tänkte jag försöka mig på att...
Svar
6
· Visningar
1 801
Senast: emjo
·
Gravid - 1år Nu är det dax att börja på babysim med Maja:) Men har stött på ett litet problem, alla badblöjor jag hittar är STORA! de minsta jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 329
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nåja, har ju en hel del tid på oss men nu har jag börjat fundera på vad man igentligen bör ha hemma och färdigt innan bäbisen kommer...
Svar
11
· Visningar
1 429
Senast: ako
·
Gravid - 1år Om ert spädbarn visat att det sov hur bra som helst när det sov på mage, hade ni haft det på mage då? Min mamma testade idag att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 882
Senast: taccotad
·
E
Gravid - 1år ...nä, det blir det verkligen inte.. Tyckte jag hade sån tur. En jättelätt förlossning och en fantastiskt fin liten HUGO :love: som...
2
Svar
31
· Visningar
5 693
Senast: Esperanza_1980
·
M
Gravid - 1år Jag vet om att vi är några här inne som har en varsin Mancuda här så lite tips borde jag kunna få hoppas jag! :D Både jag o sonen...
Svar
12
· Visningar
961
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Gaaaah! Äckelvarning såklart när detta ämne behandlas! Var det en del av slemproppen som kom ut nu? Kände när jag torkade mig efter...
Svar
10
· Visningar
5 095
Senast: mizzcat
·
Gravid - 1år ...efter 7 månader. :crazy: Som någon här kanske kommer ihåg, var det en rätt utdragen historia på totalt 34 timmar. Började med att...
2
Svar
25
· Visningar
2 535
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Nu ska jag väcka min sambo;) För snart är det dax att åka till förlossningen;) ÄNTLIGEN!!! *BF+7*
2 3
Svar
49
· Visningar
3 375
Senast: ako
·
Gravid - 1år min kille har en familj som är väldigt glada över att det ska komma ett tillskott, och pratar och det jämt, ch frågar mig varje gång vi...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Min skrutt var på koll hos doktorn idag och hennes ena höft är inte helt ok. Hon undersöktes ju som nyfödd och då märktes inget, inga...
Svar
9
· Visningar
3 769
Gravid - 1år Någon som vet vad man anser idag är normala vikten för små barn och babysar vid de olika månader och åldrar? BVC går ju efter sina...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 646
Gravid - 1år Jag tar det från början! Sommaren 2008 bestämde jag och Dogge oss för att sluta skydda oss, och slutade med kondomerna. Tyvärr tog det...
2
Svar
21
· Visningar
2 170
Senast: Nummer2
·
V
Gravid - 1år Hejsan ! Ja som frågan lyder.. Hur lång tid efter er förlossning/snitt tog det innan er mens kom igång??
2
Svar
21
· Visningar
10 756
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Tänkte att det skulle vara roligt att ha en tråd där vi kan skriva och berätta om händelser/reaktioner/känslor när hormonerna börjar...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Koltinna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka