Skengravid....

Sv: Skengravid....

Wiie, grattis!!!:bump:

Perfekt enligt mina planer.:angel:

Du och pmm måste ju vara gravida samtidigt, jag hade gärna sett Jolanta i magtråden också. :D

Hahah är det till nya Bukeboken eller? Jag tror nog inte Jolanta hakar på denna gången, eller har jag fel? ;)

Ramona tack! En halvirländare till!

Grattis grattis!!! :bump:

Åååå vad jag blir avis! ;)

Som jag skrev i PMM:s tråd så är det sååå kul att se att det börjar bli dax för så många igen som var gravida när jag var gravid med William! Hoppas man kan haka på snart!

Hihi, näe jag får nog nöja mig med att följa dig och pmm igen.;)

Ja, och alla andra som fyller magtråden också såklart!

Ett STORT grattis igen! :bump:

Jaaa haka på, det hade varit jättekul! Känns som om jag har varit sugen hur länge som helst! Idag har jag letat som besatt efter mina seabands i resår, har ett par med kardborr men de är inte alls lika sköna.

Nästa vecka får jag reda på hur det ligger till denna månad. Fast jag känner mig inte gravid så det är säkert inget än, men man hoppas ju! Annars får man jobba vidare ;).

Seabands, det var mot illamåendet va? Jag led inte så mycket av illamåendet sist (kände mig bara konstant "småbakis") så jag behövde inte sätta mig in i såna där "fiffigheter".

Jag känner fortfarande ingenting, trött såklart men så går jag ju upp kl 4 oxå för att åka och jobba *zzz* lite ont i brösten kanske om jag känner efter ;)

Vilken vecka är du i (har nog läst det någonstans, men har dåligt minne...)?

Ah då ska jag hålla tummarna för dig nästa vecka!

Ja seabands är för illamåendet, jag mår konstant illa. Det är inte så farligt egentligen, jag spyr inte eller så, känns mest som om det är magsjuka på g fast i flera veckor :D Förra gången funkade de rätt bra men jag vet inte om det mest var placebo. Men det kan ju kvitta, bara det funkar. Jag är jäkligt trött också, det var egentligen därför jag testade från början. Flera kvällar i rad somnade jag tillsammans med Sam och sov hela natten och var ändå helt slut dagen efter. Och så hade jag en foglossningskänning för flera veckor sen! Det var likadant förra gången, fick foglossningar precis i början, sen gick de över och kom inte tillbaka förrän i slutet.

Ah då ska jag hålla tummarna för dig nästa vecka!

Det hjälpte!!! Jag är gravid!!! :bump::banana:

De sista dagarna tycker jag att jag har fått lite graviditetssymptom. Har kännt ytterst lite illamående emellanåt, lite tröttare än vanligt. Igår fick jag lite värk i benet i några sekunder, därefter i armen. Värk i benen vet jag att min svägerska klagat på i början av båda sina gravidteter. Idag känns det dessutom som en massa stick och småsmärta i äggstockarna och ibland som lite mensvärk (fast ändå inte). Jag hade tänkt vänta med att testa tills imorgon när jag beräknade få mens men idag när jag känner mig lite gravid så kunde jag helt enkelt inte vänta! Fast här är det ju fortfarande väldigt tidigt i graviditeten än, jag tror att jag går in i vecka 5 imorgon.

Hoppas det går hela vägen för oss alla gravidisar! Det ska bli kul att följas åt!!! Fast här är det än så länge bara en massa fett :o som syns på magen så det tar nog måååånga veckor innan jag vågar visa min mage i magtråden (Pmm har ju redan varit duktig och visat upp sin fina mage :))

Ahhhhhh grattis till dig med!! Vad roligt! Ja det lar droja innan jag visar mig i magtraden jag med hehe. Idag ska jag till doktorn, han far saga hur langt jag ar gangen pa ett ungefar.

Jag mar fortfarande superilla, men har an sa lange inte spytt. Igar somnade jag aterigen med sonen kl halv nio, vaknade 12 och matade hundarna, borstade tanderna och la mig igen. Totalt utmattad. Harligt :D

Vad spännande och se hur långt du är gången! Hoppas du snart mår bättre, men man vet ju i alla fall varför man mår illa och det kan väl vara värt det...;)

Hehe inte vet jag, du luslaser tydligen inte buke tillrackligt bra ;)

Chlo ja illamaendet och trottheten gor inte sa mycket, man vet ju att det ar overgaende. Dessutom gjorde det inget att mitt chokladsug minskade heller :angel:
Hall tummarna idag att jag redan ar typ 25 v gangen eller nat haha sa jag slippper vanta sa fasligt lange!

Ja, jag ska hålla tummarna! Det vore ju smidigt att vara så långt gången helt hux flux ;) !!! Jag skulle också önska att mitt chokladsug kunde minska för det är min svaghet. Men risken finns väl att det ökar istället

Äsch, jag får inte till det med smileyn. William var här och tryckte så datorn blev helt knäpp!

Grattis, vad roligt!!!:bump:

Måste bara få fråga, hur kommer det sig att du i vissa inlägg skriver med "svenska prickar" (åäö) medan andra är kryptiska a:n insmugna här och var? ;)

Skriver GRATTIS här med:bump::bump:, har helt missat denna tråd ju. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag typ aldrig har tid att vara på Buke längre...

Ska bli spännande att få höra hur långt gånget du är på ett ungefär. Hoppas att det är längre än du tror så ni inte behöver vänta så länge som sagt. ;) Det kanske tom blir en 2009 bebis. :bump:

Jag hade GÄÄÄÄÄÄRNA hakat på dig & pmm... :D Men som sagt, nu har jag ju fått jobb och tänker inte gå & bli gravid direkt. och jag ska inte misströsta, jag har ju faktiskt 2 redan. :D

Har inte tittat i tråden heller pga rubriken.

Vad roligt!!! Jättegrattis!!!:banana::banana::banana:

min doktor trodde att jag hade gått ungefär 10 v , ska tillbaka nästa vecka och ta blod mm, sen för ul om 5-6 veckor. coolt!

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 048
Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin...
2
Svar
20
· Visningar
21 834
Senast: Bri
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hua....är så himla nervös! Ska göra ett graviditetstest i dag eller imorgon bitti.....för att göra en lång histora kort; För ung 7...
Svar
8
· Visningar
5 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka