Skengravid....

Sv: Skengravid....

Hur fungerar det föresten att amma och vara gravid samtidigt? Det går ju åt massa energi till att producera mjölk och sen en massa energi till bebisen i magen... och så ska ju kroppen ladda upp en massa inför kommande bebis samtidigt som den ger massa till amningen... Det kommer inte vara något kvar av dig sen :eek:

Jag tror att du får en flicka den här gången, det känner jag på mig! Så klart bebisen stannar i magen! När ska du till BM och kolla hur långt gången du är?

//Julia

*kl*

Jättegrattis!! Även om jag inte skriver så mycket här inne så har jag inte undgått att du/ni velat ha en bebis till snart. Så supergrattis! :bump:

Hehe tack sa mycket! Jag ska forsoka njuta lite mer denna graviditeten, trots att det ar mycket roligare att vara mamma! Men 10 manader ar ju sa kort (paminn mig om det om 6 manader) och kommer "aldrig" igen, mamma ar man hela livet!

Uh, jag mar illa :D

Sorry trodde att jag svarade dig innan. Det gar jattebra att amma och vara gravid vad jag har last. Och jag lar inte tyna bort i forsta taget, dar ar att ta pa om man sager sa :D Bebisen tar ju alltid vad den behover (och sa gor Sam)

En flicka hade varit toppenkul verkligen, jag tror ocksa att det ar en tjej! Jag har inte funderat pa nar jag ska ga till doktorn, har gar man varannan gang till sin doktor (min ser ut som Dr Phil och ar jattesnall) och varannan gang till sjukhuset for en scan av en obstetrician. Sa jag kanske gar till min doktor om tva veckor och sen till sjukhuset efter midsommar nagon gang.

Annu battre ar att jag just fick sms av min hoggravida vaninna, hon har regelbundna varkar och tror att det ar pa g! Hur kul som helst!

Grattis! Din buse, jag har inte gått in i den här tråden innan pga rubriken!:D
Vad kul för Bus-Sam med ett syskon.

Hihi där fick du! Forresten har Sam posat pa en bild bara for att charma Idun, jag lagger in den i skruttraden.

Tack forresten :)

Det första jag tänkte oxå var att det är en tjej!! :D Samma för PMM!! Vi får se vad som händer.. hihi

Hihi ja det blir ju antingen det ena eller det andra :D

Jag vill garna gora ett 3D ultraljud denna gangen, far undersoka om det kommit till Irland an. Annars far jag passa pa nar jag ar hemma i Sweden.

Hihi ja det blir ju antingen det ena eller det andra :D

Jag vill garna gora ett 3D ultraljud denna gangen, far undersoka om det kommit till Irland an. Annars far jag passa pa nar jag ar hemma i Sweden.

Hihi Ja vi får hoppas att det kommer ut det ena eller den andra.. Eller en liten häst kanske?! Hihi.. :D

Är inte Irland lika snabba i utvecklingen med ultraljud o så?

Nä de är inte alltid så snabba. Jag tror att de gör dem i Dublin men vet inte om det kommit ner hit än. Det är 20 mil till Dublin så inget man kör om man inte måste. Men jag ska ändå hem i augusti så då kan jag ju passa på!

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 048
Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin...
2
Svar
20
· Visningar
21 834
Senast: Bri
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hua....är så himla nervös! Ska göra ett graviditetstest i dag eller imorgon bitti.....för att göra en lång histora kort; För ung 7...
Svar
8
· Visningar
5 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka