Skengravid....

Sv: Skengravid....

Det kanske blir en kort graviditet för dej denna gång. :D

Lycka till, det ska bli kul att följa dej igen, dock utan egen mage denna gång.

Grattis!!!

Är lite avundsjuk på alla er nygravida, jag vill också vara gravid (men jag vill inte ha flera barn)

Tack! Men åh du får gärna vara gravid, så tar jag ungen sen när det är dags för förlossning! Jag vill nämligen helst inte vara gravid, men gärna ha ett barn :D

Precis tvärtemot mig alltså :D Graviditet och förlossning går jag gärna igenom igen, men inte fler spädbarnsår. Jag har mina 2 underbara tjejer, det räcker gott för mig.;)

Hihi ja jag är nog också nöjd med två, tror jag... Och jag som tycker det är så tråkigt att vara gravid! Nä, mycket hellre mamma än gravid! :D

GRATTIS!! Önskar att jag också fick följa med i tråden ;) Jag vill både vara gravid och ha ett till barn :D Vad roligt att det blir en till liten Vissla!!

Hihi hoppas din önskan uppfylles snart! Jaaa det ska bli toppenkul! (fast just nu mår jag ILLA *blä*)

nu har jag ju fått jobb och tänker inte gå & bli gravid direkt.

Nej så kan man ju inte göra :angel:
Shit jag har sån jädrans panik, när är det rätt tillfälle att berätta? Jag vill ju inte få sparken så "pang" för jag är gravid och de behöver folk (är ju provanställd, dvs de behöver inte lämna någon anledning) och samtidigt känns de ju lite att skriva på pappret om fast anställning och sen fråga efter en tjänstledighetsansökan för jag tänkte vara mammaledig :angel:

Och shit vad kul när vi blir ett helt gäng som ska få samtidig, kände mig lite ensam först men inte nu :)

Hehe ja precis! Inte illa! Visst maste det ga snabbare andra gangen, nu har jag ju Sam att ta hand om ocksa. Och ett jobb. Forra grav var jag hemmafru fran v 5 fram tills Sam var ett! Sjukt trakigt de sista veckorna av grav da jag verkligen var stor som ett hus!

pmm, nada inte ensam, och vaga inte smita fore i kon denna gangen ;)

Tänker inte smita före i kön! I alla fall inte före nyår ;) Denna gången hoppas jag på att bli framflyttad regält vid UL så man slipper oroa sig i onödan.

Jag tycker tiden går asfort nu! Är i v.8 nu, känns som snart är man förbi 12 veckor och snart är det UL vilket även betyder halvvägs!

Och jag hoppas att min kommer lite tidigare, vill verkligen inte ha en julbebis! Du far knipa och jag far krysta :D

Det gick ju så bra att knipa med Rasmus ;) Nästa unge kanske inte är lika bestämd. Åkte ju ambulans med en kompis i fredags, fick ju sitta fram med föraren och frågade honom om de brukar bli många förlossningar för dem. Han sa att antingen är de klart innan de hinner dit, eller så kommer de fram i tid till sjukhuset ;)

Hehe om man inte heter skogstomten (visst var det hon som fodde i ambulansen?).

Na jag vet, det ar darfor jag sager det till dig nu, hall dig till ratt ar, om du gar fore mig i kon kommer jag hm..... ah, skit samma de kommer nar de kommer :D Bara jag slipper julafton!

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 048
Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin...
2
Svar
20
· Visningar
21 834
Senast: Bri
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hua....är så himla nervös! Ska göra ett graviditetstest i dag eller imorgon bitti.....för att göra en lång histora kort; För ung 7...
Svar
8
· Visningar
5 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka