Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Några här som flygit med era små pluttar? - Hur gammal var h*n då? - Hur länge flög ni? - Hur gick det? - Har ni några bra tips...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 797
Senast: MsSleepalot
·
Gravid - 1år när jag kom hem från jobbet gick jag till affären, där jobbar en av mina gamla klasskompisar som glatt säger grattis! hennes syster...
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Bollen
·
S
Gravid - 1år Jag funderar lite på det där med BF som de flyttar lite fram o tillbax på UL. Hur rätt har de haft när de flyttat ert egenuträknade BF...
2
Svar
22
· Visningar
3 089
Senast: Ishtar
·
Z
Gravid - 1år Jaa,sannerligen är jag ingen smal sak..är överviktig och har aldrig lyckats att gå ner ordentligt sedan mitt första barn som nu är 7 år...
2
Svar
21
· Visningar
2 307
Senast: Cilla
·
V
  • Låst
Gravid - 1år skriver under anonymt nick. det är så att jag är gravid, men vill inte ha barn. jag är 17 år (blir 18 iår), bor med min pojkvän i ett...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 687
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Lillskruttan är nästan 4 mån nu. Idag är det 4 dagar sen hon bajsade, hittills har det varit minst en ggr/dag, men inte de senaste...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Vi gav inte napp när Elisa var nyfödd utan ville vänta tills amningen var befäst. Det kändes inte heller som att det behövdes just då...
2
Svar
22
· Visningar
3 050
Senast: Syrran!
·
Gravid - 1år Motion under graviditet. Hur mycket motionerar ni gravida? Känner mig extremt trött nu och orkar absolut inte lika mycket som förut...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Eftersom jag inte kan amma - även om det faktiskt funkar att "hobbyamma" detta barnet - så har jag pumpat ur och matat bröstmjölk med...
Svar
14
· Visningar
3 787
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Forstod det som att fetaost ar nat man bor undvika (enligt livsmedelsverket). Kan man ata om den ar pastoriserad? Om det skulle vara...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag testade positivt i fredags till min och pojkvannens stora gladje. :love: Har gjort fyra test, tva i fredags, ett i lordags och ett i...
Svar
12
· Visningar
997
Gravid - 1år Äntligen är vi hemma igen!! Och vi är numera 3 i familjen :love: Den 28 maj kl 04.39 tittade Ludwig ut med ett gallskrik. En stor...
2
Svar
22
· Visningar
1 800
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 931
Senast: TinyWiny
·
S
Gravid - 1år hejsan! lite kort: lillen vägra ta brösten från början på BB bara skrek och blev förbannad så fort ja försökte, började då pumpa och...
Svar
15
· Visningar
2 247
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Hur är/var ni med att hålla tider när ni hade små barn? Jag är helt omöjlig, vill inte ha någon tid att passa. Hur ska jag veta när han...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 292
Gravid - 1år Ja det har man ju hört att man kan bli när man ammar men inte trodde jag det skulle slå på så hårt. Herregud, jag minns verkligen...
Svar
7
· Visningar
1 592
Senast: Snovind
·
B
Gravid - 1år ..ja, när behöver man en sådan? Direkt man kommer hem från förlossningen? Vad gör ni nyblivna av era barn när ni tex håller på i...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Är ni det? Flickvännen till en av killens kompisar är gravid i v 28 och har sedan start varit såååå lycklig!!!! och älskat livet mer än...
2
Svar
24
· Visningar
2 674
Senast: tessiem
·
Gravid - 1år för oss som har lite eftergraviditetskilon att jobba bort :idea: Någon som är intresserad av att tillsammans med mig skriva ner lite...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
33 768
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Vi har runt 30 grader varmt här och "klibbigt". Vi var hos barnläkaren idag med Emilia (11v) och passade då på att fråga om vi skulle ge...
Svar
17
· Visningar
3 096
Senast: Magini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka