Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Hej hej! Jag har en liten fråga. Jag och min sambo håller på att planerar barn! :) Vi bor i ett ganska litet hus och något barnrum är...
Svar
14
· Visningar
1 314
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Min bästa kompis har antagligen fått barn i natt eller så håller hon kanske på eftersom jag fick ett SMS igår eftermiddag där hon sa att...
2
Svar
31
· Visningar
2 729
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Hej hopp! My blir 5 månader på lördag och är just nu inne i en period fylld av frustration :D Hon vill så mycket men kan inte allt...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nu äntligen börjar vår raggarbil bli bil igen efter att ha varit isärmonterad för lack och uppfixning några år. Allt har gått bra och...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 570
Gravid - 1år Nu har vi iallafall sagt till dem att jag tycker det känns obehagligt, och de kunde ju inte förstå det, men de respekterade det...
2
Svar
31
· Visningar
5 090
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Funderar på fenomenet skengravid, är sånt vanligt? Jag har alltid 28 dagars menscykel men är inte hundra på att ägglossningen är på dag...
Svar
16
· Visningar
1 663
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Även ni med barn är självklart välkomna att diskutera ;) Vill veta allt som går att veta om att ha häst samtidigt som man är gravid...
Svar
14
· Visningar
1 450
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har hittat mirakelkuren - fungerar varje gång. Otroligt. :D Glöm inte att dra på ordentligt. :idea...
Svar
5
· Visningar
1 908
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Första tanden kom i förrgår och magen är så lös, blir väldigt lätt röd i rumpan nu. Har läst att äpple är stoppande - spelar det roll...
Svar
7
· Visningar
3 794
Senast: Mynta2
·
G
  • Låst
Gravid - 1år hur mkt dricker ni då å jur länge väntar ni me att amma igen??,min son på snart 6månader ammas fram till kl 16:00,sen får han välling å...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 361
Senast: Snurrfian
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag behöver bara skriva av mig och förväntar mig inge medhåll eller liknande, kanske tips och råd hur ja ska gå till väga/orka...
Svar
13
· Visningar
1 731
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Elias blir 10 veckor imorgon. Sen 7 dagar tillbaka så har han varit inne i en utvecklingsfas. Dvs sen han var nästan 9 veckor. Läst...
2
Svar
20
· Visningar
1 992
Gravid - 1år Vad händer när bäbisen är fixerad? Jag läste i en blogg att fixeringen innebär att förlossningen är nära, men är det så? Eller vad är...
Svar
10
· Visningar
5 450
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Jag tog ur min pstav den 18 maj i år. Senaste veckan har jag känt mig illa mående och igårkväll och idag har tuttarna varit så ömma så...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år klockan 05.20 är jag inte den piggaste mamman här i stan, men det skiter Ludvig i. Han ligger bredvid mig, pluddrar sina finaste ljud...
Svar
9
· Visningar
1 178
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jösses vad jag skapar trådar Den äldre generationen kläcker ofta ur sig "Han är ju så stor han borde inte behöva äta på natten"...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 833
Gravid - 1år Alltså jag är en jubelidiot.. Han verkar reagera på jordgubbarna som jag ätit under ett par gånger nu. Blir mat från frysen till honom...
2
Svar
24
· Visningar
3 903
Senast: esprit
·
Gravid - 1år Ja så är det.. Var på ultraljud idag och allt var bra, bara att moderkakan låg lite ivägen sa barnmorskan.:crazy: Ingen fara sa hon...
Svar
6
· Visningar
1 167
Senast: Mysaan
·
Gravid - 1år I augusti åker jag, sambon och Emilia (kommer då vara 5mån) till mina föräldrar i Sverige och hälsar på. Jag funderar lite hur vi ska...
Svar
14
· Visningar
2 057
Senast: svea
·
D
Gravid - 1år Vår lillegutt skall bli storebror till (troligtvis) en liten tjej. Men vi har total idétorka på namn... så förslag mottages...
Svar
12
· Visningar
1 733
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka