Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
/Jozze - versalpolisFör att forumet ska bli trivsamt och användbart för alla besökare skall du följa allmän netiquette (nät-etikett). Kort sagt innebär detta att man ska bete sig korrekt och vettigt även på Internet. Var vänlig och korrekt gentemot andra och gå aldrig till personangrepp.
Hehehehe, 40 Ja,,, Men VÄnta Om 20 År. BenskÖrhet Är VÄll Vanligare DÅ Kanske.. SÄrskilt Bland De Som Inte Druckit Redigt Med MjÖlk. FÖrr HÖrde Man VÄll Aldrig Talas Om Folk Som Led Av SkÖra Ben, NÄr BÖnnerna BrÖt Sig Och Ramlade O Blev Sparkade O StÅngade O Gud Vet Vad..!?!?!
Ä Man RÄdd FÖr Cancer Tror Jag Det Finns UngefÄr Miljoners Miljoners Andra Varor Man BÖr Utesluta FÖre MjÖlk.
*kl*
Hennes son har väldiga problem med sin hälsa, är ALLTID förkyld/febrig i stort sett. Dessutom har de kommit på att han har någon form av autism, förmodligen Aspergers. Det räcker med att prata med honom för att inse att allt inte är som det ska med honom.
Jag har ingen aning om vad detta beror på, men för mig räcker detta enda exempel jag sett "live" för att avskräcka mig totalt. Jag skulle inte röra en droppe om jag blev gravid. För TÄNK OM det beror på detta?
Vad gäller alkoholintag och amning kan jag berätta om en kompis som hade problem med amningen. Hennes läkare rekommenderade att hon drack ett halvt glas vin eller öl nån gång då och då för det skulle tydligen sätta fart på mjölken och det gjorde det faktiskt...
Aspergers och ADHD får man INTE av alkoholkonsumtion eller droger det är genetiskt betingade syndrom.
*kl*
Jag tror att kineserna inte har bröstcancer för att de äter andra grejjer t ex aprikoskärnor, hirs och annan mat som innehåller B17 vilket både botar och förhindrar cancer.
På ngt sett påverkar det barnet, kanske en del väljer att inte se problemet bara.
Har en sådan inom familjen, så jag vet att det är omöjligt att argumentera med rökare/eller människor som bara måste ha alkohol.
Dessa människor har ursäkter till allt, lika många som det finns av dom.
Men mina barn är ju friska(vanlig kommentar)dah???
Botar? Nä, det tror jag inte riktigt på.