Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Stort Grattis till min syster (HeRomer) som i morse kl 04.00 födde en liten son.:love: Han ska heta Kevin, vägde 3380gr och är 51 cm...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: turbofling
·
M
Gravid - 1år Har en liten på snart 4 månader. Har lagt märke till att hon kliar sig i ögonen en del.. Hon är ej röd I ögonen men blir lite röd runt...
Svar
8
· Visningar
1 924
Gravid - 1år Nu ska jag riskera att få såväl skäll som brevbomber och delge er lite funderingar som slagit mig efter att ha läst en del här på...
Svar
19
· Visningar
2 076
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Förra helgen upptäckte vi att Emilia (4mån) hade fullt med röda kontror över hela ryggen. Vi trodde då att det var värmeutslag. Den här...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Vad har hänt med min glada, mysiga bebis? Sen i tisdags har E. varit extremt gnällig, typ inget passar. Först ville han inte äta...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Jag och min pojkvan ska ha barn i januari. Det var ett noga overtankt beslut och vi ar mycket glada och forvantansfulla. Vi ar givetvis...
2
Svar
22
· Visningar
3 000
Senast: Mirre
·
L
Gravid - 1år Jag och sambon väntar med spänning på vår första knodd till slutet av sept, och har så smått börjat shoppa lite... Har hela tiden tänkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 409
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag ska börja pumpa, har ni några smarta tips att komma med? :D
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Jag och sambon funderar på att göra en utlandsresa någon gång i vår. Mellan februari-april, och våran bäbis kommer då att vara mellan...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: turbofling
·
N
Gravid - 1år Är det någon annan som äter viktklubb.se käk? Jag har alltid haft problem med maten och vikten. och bestämde mig därför vid...
Svar
6
· Visningar
1 559
Senast: Miks
·
G
Gravid - 1år Fy vilket jobbigt beslut jag har framför mig, jag måste ta bort min gammelhäst inom ett halvår. Det är min första häst och jag har haft...
2
Svar
21
· Visningar
2 331
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Elias har feber och det är inte alls kul för han är jättedeppig :( Vi var till akuten och dom hittade inget mer än lite röd i halsen...
2
Svar
24
· Visningar
2 347
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Kan jag ha det som det är i t.ex. fruktpuré för att det ska bli lite mer matigt? Eller måste det tillagas på nåt sätt först...
Svar
5
· Visningar
1 779
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år får ni slut på vatten i era brunnar, bli inte oroliga, det är bara jags om har tagit det och stoppat i mina ben....:crazy: va ska...
Svar
16
· Visningar
1 480
Senast: vindvissla
·
L
Gravid - 1år Jag är nu sjukskriven pga extremt lågt blodtryck och dåligt blodvärde, järnbrist så det bara skriker om det... Pga mag och tarmsjukdom...
2
Svar
27
· Visningar
6 085
Senast: Tora
·
L
Gravid - 1år Är ju ett tag kvar innan sonen ska komma, men jag gillar att vara förberedd ;) Hur i helskotta ska man veta vilken strl man ska ha på...
Svar
17
· Visningar
2 573
Senast: elbereth
·
Gravid - 1år Ludvig är 8 månader och har hittills alltid varit med mig och/eller sin pappa. Tyvärr är båda mina föräldrar och sambons mamma döda...
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5431992.ab Herregud.. vad ska man säga? Tänk vilken syn :crazy: Stackars, stackars...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
10 594
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ett band jag lange velat se ska spela i december och jag kommer att befinna mig i Sverige da och ha mojlighet att se dem. De har inte...
Svar
18
· Visningar
11 288
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Vad äter era små på en dag? Det är ju tänkt att jag ska sluta amma men behöver lite tips vad man kan ge. Vad ger ni era små till...
2
Svar
26
· Visningar
6 341
Senast: Diana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover