Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Gravid - 1år Jag börjar bli lite tjockare nu å tänkte höra med er kloka bukefalister vad ni har för erfarenhet av typ havandeskaps olja (?) eller dyl...
Svar
17
· Visningar
1 792
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Var och inhandlade amnings bh till mig själv och det var ju helt hopplöst. Har gått ifrån 75B till 75D, men nu kom jag inte i den...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år har nu de senaste tio veckorna kommit vätska. Nästan bara vatten, men nu ett tag även lite mjölkblandat. Nu när jag skulle duscha kom...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Elias, snart 3 månader, vill inte gärna gå och lägga sig alla gånger. Så det blir ett par-tre gnällskrik för att sedan lugna ner sig...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 939
Gravid - 1år Hur hade ni gått tillväga? Har en 4 månaders och en snart 3åring. Om ni åkt på natten, har ni kört i ett sträck då med avbrott för...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Har funderat mycket på min sons sömnvanor och undrar lite över hur mycket era barn sover? Min son är ca 9,5 månad gammal och jag tycker...
Svar
15
· Visningar
1 550
Gravid - 1år ...En sån som har åsikter om ALLTING? Är inte barnet för varmt så är det för kallt, får för mycket mat eller "nej han är inte hungrig...
Svar
6
· Visningar
1 234
Gravid - 1år Hur många har gjort ett fostervattenprov? Hur var det? Det ser ut som en jättenål som ska köras in i magen, och jag är spruträdd. Hur...
Svar
12
· Visningar
2 519
Senast: susanne
·
Gravid - 1år Min lakare sa at mig att borja ata jarntabletter vid mitt forsta besok hos honom. Han hade inte tagit nagra blodprov an utan bara vagt...
Svar
19
· Visningar
1 587
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år FK drar 28% i skatt. Hur mycket mer behöver de dra för att man ska "slippa" betala tillbaka nästa år? Räcker det med 500kr/ månaden...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Vi ska kanske tälta i helgen o jag har en dotter på 1 månad... Nu slog det mig lite nojjigt att det kanske inte är så bra att tälta...
Svar
2
· Visningar
1 930
Gravid - 1år I dag var jag på rutin kontroll i vecka 28+0, och allt gick jätte bra,men min unge hade inte lagt sig med huvudet ner utan ligger med...
Svar
7
· Visningar
9 301
Senast: Björk
·
Gravid - 1år mitt lilla problembarn;). Saga var inne och gjorde pricktest förra veckan mot mjölk och ägg. Bägge var negativa men läkaren trodde...
Svar
9
· Visningar
4 918
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Ja känner alla ni som bara har/hade ett par veckor kvar av graviditeten att livet leker och att allt känns som solsken eller är ni...
2
Svar
29
· Visningar
2 507
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Min son är 8 månader gammal och är minst sagt vild:crazy: Upp kl 6.20 varje morgon och därefter går allt i 900km/h! Sätter vi oss stilla...
Svar
16
· Visningar
4 010
Gravid - 1år Jag har börjat fundera lite på att börja packa väskan lite inför förlossningen. Men hur packar man igentligen på smidigaste sättet? Hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 642
Senast: kpist
·
D
Gravid - 1år Hej alla livserfarna seniorer! Jag har aldrig velat ha barn, vet inte hur det skulle få plats i mitt överfulla liv och vad är det för...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 908
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Nu har vi äntligen köpt en barnvagn. Vi köpte en begagnad Brio som är super fräsh och bra på alla sätt och vis, men det jag har funderat...
Svar
6
· Visningar
1 420
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år I Sverige ingår det väl i det allmänna vaccinationsprogrammet nu? Det gör det inte här i Österrike, och barnläkaren pratade med oss om...
2
Svar
21
· Visningar
2 039
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Jag bor ju i mariannelund i småland och jag och mamma vill att jag skall födda min unge på östra i göteborg där jag föddes för skall...
Svar
3
· Visningar
1 225
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka