Är alla glada sista tiden??

Sv: Är alla glada sista tiden??

Jag slapp den där allra sista tiden till BF, för Hanna föddes 14 dagar före BF, Nova-li 9 dagar före BF.
Jag var rätt "klar" med att vara gravid då så det var skönt att slippa gå hela tiden till BF, eller ve och fasa gå över tiden :eek::D

Är i vecka 38 och har gått hemma sedan 16 april pga foglossningar/bråck.
Nu mår jag ganska bra faktiskt, har inte känt av foglossningen sen i början på juni, tror jag!? Men jag blir fort trött och måste vila mellan passen. Måste ju aktivera mig på något sätt. Orkar emellanåt att baka, städa, surfa, gå en kort promenad, pyssla med hästarna, hälsa på folk.
Men ibland är jag less och vill att bebisen tittar ut. Tappar humöret ganska lätt, är otålig och kan inte koncentrera mig på samtal, utan drömmer mig bort. Är nog ganska jobbig just nu.

Du får ta dig från bushen till Stockholm, så fikar vi:D

Jag GI-ar:angel:, alltså får jag äta bakelser utan hämningar. Fett är bra, vet du:D:D

"självbedrägeri är bra"

Du får ta dig från bushen till Stockholm, så fikar vi:D

Jag GI-ar:angel:, alltså får jag äta bakelser utan hämningar. Fett är bra, vet du:D:D

"självbedrägeri är bra"

:rofl:
Om du har koll i BM tråden så vet du att jag inte har diabetes, vilket innebär att jag kan äta socker utan hämningar... än så länge :D

Låter som en plan! Det tar bara nån timme till Stockholm :laugh:

Jo, de kan få stå ut med mycket, de stackars männen.
Jag vet inte hur många gånger den senaste tiden jag varit nära att be maken flytta. Bara för att en gaffel hamnat i fel låda i köket, eller för något annat totalt menlöst. :crazy:

Hoppas verkligen det här usla humöret och korta stubinen går över efter förlossningen.

Jag var också lite under isen den sista tiden. Känslorna svallade och jag kunde börja storböla för att sambon klagade på att "mackaronerna var överkokta" eller andra skit bagateller!
Kände mig väldigt ensam (och vi bor många i samma hus så ensam var jag inte) men kunde inte sätta fingret på varför jag kände så.

Det går över, jag tror att många känner så den sista tiden!

Hej!

Jag mådde ganska uselt sista tre veckorna ungefär. Kunde inte sätta på mig strumpor eller riktiga skor. Fick gå i tofflor vart jag än skulle. Hade en jävulsk halsbränna, svullnade i benen så dom var som timmerstockar. Svettades som en gris. Kissade ca 5 ggr per natt samt drabbades av svår karpaltunnelsyndrom i höger hand. Hade ingen känsel alls sista tiden men kändes typ som att ha handen i ett "pissmyrbo" :eek: Som tur var så hande jag BF fyra dagar tidigare än beräknat. Allt utom handen blev bra på direkten. Nu 10 veckor senare är även den bra!!:D
Däremot så har jag fått en riktigt pisshumör gentemot sambon. Konstant trött, en känsla av isolering och oro samt gråtattacker för ingenting gör att han får ta smällarna när han kommer hem från arbetet på em. :cry: Får försöka hålla igen lite då han inte alls kan rå för mitt humör, han är den absolut bästa pappan man kan tänka sig! :love:

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 719
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Bufera
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka