Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Vi ska till Grekland om 2 veckor och vill inte gärna ta med stora emmaljungan till Tuva 11 månader. Vad jag förstått kastas det hej vilt...
Gravid - 1år
Huvudbry. Barn under ett år ska inte äta salt säger alla böcker o dyl för att njurarna inte kan ta hand om det. BVC säger samma sak, att...
Gravid - 1år
Är lite sugen på att börja med tygblöjor, men jag har lite frågor. Hur många blöjor behöver man? Finns dom bara att köpa på nätet? Helt...
Gravid - 1år
Hur mycket/ofta är "normalt" att en snart 5 månaders bebis kräks?
Emilia kräktes ganska mycket i början, men sen tyckte vi att det blev...
Gravid - 1år
Jag har en Volvo V50. Just nu sitter lillan i baksätet. Men ibland är det skitjobbigt när man åker ensam med henne, och hon blir lessen...
Gravid - 1år
Elias är vaken max 1,5-2 timmar åt gången för att sen sova ungefär lika länge. Sen dessutom somnar han runt 21 på kvällen för att vakna...
Hästnyheter Återkommande grejer, mer än en, och inget intresse av att rätta sig tycker jag är allvarligt.
Lagstiftningen är till för att följas, det...
Foder & Strö Har du nån studie att hänvisa till? Jag försökte hitta min, men trots att jag bläddrade igenom alla Foderbladet hittade jag inte den jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.