Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Finns det nåt sånt? I så fall är det nog det vi går igenom just nu. Iofs verkar det vara på väg över, för 1-2 veckor sen var det...
Svar
1
· Visningar
817
Gravid - 1år Vi ska till Grekland om 2 veckor och vill inte gärna ta med stora emmaljungan till Tuva 11 månader. Vad jag förstått kastas det hej vilt...
Svar
7
· Visningar
3 071
Senast: NeverEver
·
V
Gravid - 1år Jag har av någon anledning börjat fundera på om jag möjligtvis är gravid, självklart ska jag göra ett grav.test men måste ju passa på...
Svar
5
· Visningar
1 821
Senast: vetinteriktigt
·
L
Gravid - 1år Nu kommer jag med fler dumma frågor såhär på lördagskvällen. Ni får ursäkta nojjig och lätt förvirrad förstagångare... ;) Det finns...
2
Svar
22
· Visningar
1 738
Senast: jerseyko
·
L
Gravid - 1år Någon klok människa som orkar förklara för mig? Skillnaden mellan sjukskrivning och havandeskapspenning? Jag är i v.31+6 nu, och...
Svar
9
· Visningar
6 948
Senast: lilla_maaliiin
·
Gravid - 1år Melwin snart 3½ månad äter ersättning, gjort sen han titta ut i princip. Vi har egen brunn, men med tjänligt vatten (godkänt öven för...
Svar
14
· Visningar
1 130
·
N
Gravid - 1år Hjälp mig, är i v. 9+5 och känner mig som en nykläckt hundvalp, hjälplös med andra ord. mår så fruktansvärt illa, inte alls mycket jag...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Gosi
·
Gravid - 1år Hej och hå :) Det är inte mycket tid över med en liten bebis i huset, att sitta vid datorn och faktiskt kunna skriva mer än snabba små...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Huvudbry. Barn under ett år ska inte äta salt säger alla böcker o dyl för att njurarna inte kan ta hand om det. BVC säger samma sak, att...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nån som har tips på BRA strumper som sitter kvar på fötterna? Sonen snart 9 mån fräser runt som en tok på golvet och efter möbler och...
Svar
12
· Visningar
993
Senast: ako
·
L
Gravid - 1år Tänkte starta en tråd och hoppas på att hitta lite tjejer i samma sits som mig själv! Här där jag bor (södra sthlm) verkar det som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 240
Senast: KisseNova
·
V
Gravid - 1år Har ni varit med om detta ? Jag fick barn den 27/2-09 och mensen har kommit igång som den ska efter det, jag har haft 2 mens perioder...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Ni som har haft foglossningar under grav. Kände ni av något av dessa efter förlossningen? Jag har haft besvär med det så att jag blev...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Är lite sugen på att börja med tygblöjor, men jag har lite frågor. Hur många blöjor behöver man? Finns dom bara att köpa på nätet? Helt...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Hur mycket/ofta är "normalt" att en snart 5 månaders bebis kräks? Emilia kräktes ganska mycket i början, men sen tyckte vi att det blev...
Svar
6
· Visningar
1 520
·
Gravid - 1år Är bjuden igen på bröllop! :) Alltid lika roligt, men denna gången får jag lite ångest. Förra sommaren stod det på inbjudan att det...
Svar
3
· Visningar
1 014
·
Gravid - 1år Vilka bindor och vart köper man dom som man behöver efter förlossningen?
Svar
6
· Visningar
2 444
·
Gravid - 1år Jag har en Volvo V50. Just nu sitter lillan i baksätet. Men ibland är det skitjobbigt när man åker ensam med henne, och hon blir lessen...
2 3
Svar
57
· Visningar
13 210
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Elias är vaken max 1,5-2 timmar åt gången för att sen sova ungefär lika länge. Sen dessutom somnar han runt 21 på kvällen för att vakna...
Svar
16
· Visningar
3 912
P
Gravid - 1år Jag skriver under ett anonymt namn för det känns lite privat. Jag fick barn tidigare i vår, och har haft mens en gång sen dess. Den...
Svar
6
· Visningar
1 506
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur