Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Gravid - 1år Efter ett par veckor med en skum känsla i kroppen och ett negativt test fick jag för mig att testa idag igen. Nu två test senare inser...
2
Svar
30
· Visningar
2 161
Senast: Nybakad
·
Gravid - 1år Jag hade verkligen sett fram emot att amma, mysa med min lilla bebis och ha maten med mig precis överallt lagom varm och perfekt...
2
Svar
24
· Visningar
2 274
Senast: Asa_S
·
Gravid - 1år Vi har begåvats med två barn som inte är så väldigt sömniga... Vår lille Alex är precis som storebror var när han var liten. Envis...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Emilia (4,5mån) har kommit på det där med att rulla från rygg till mage ordentligt nu. Hon ligger aldrig på rygg längre än 2 sek. Det...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jag tror att Emilia skulle tycka en sån var jätterolig, så jag funderade på att köpa en sån till henne. Men när jag letade lite tittade...
Svar
7
· Visningar
1 324
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har en trikåsjal men har aldrig rikitigt fått till det med den, antingen har jag knytit för hårt eller för löst och Emilia har hasat...
2
Svar
28
· Visningar
1 846
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Min mamma vill bjuda med mig och min dotter till Rhodos i mitten på september. Min man är inte överförtjust i ideén på grund av...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år För att inte kapa en annan tråd i ämnet startar jag en ny. Under graviditeten erbjuds vi ultraljudsundersökning. För oss föräldrar är...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 953
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Fick idag reda på att jag är gravid :):). Har sedan 9 år fibromyalgi och har på senare tid även fått ulcerös colit. Hur har andra mått...
Svar
2
· Visningar
1 321
Senast: Mikan
·
L
Gravid - 1år Har senaste dagarna kännt mig lite "konstig". Har inte kunnat sätta fingret på vad som är felet, men känner mig trött, hängig, grinig...
Svar
9
· Visningar
28 021
Senast: lilla_maaliiin
·
Gravid - 1år Hej! jag väntar mitt första barn nu den 15 augusti.:love: har ett par dagar (ca 4) haft väldigt slemmiga flyttningar och...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Efter att ha smygit runt här och på massa andra forum ett tag så var det min tur att plussa. Hade nästan gett upp hoppet. Det tog sig på...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Elias är inte så pigg på att amma vissa timmar på dygnet, han är alldeles för rastlös och har inget tålamod till det alls...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 786
Senast: jeeenny_
·
Gravid - 1år Jag längtar jätte mycket till jag och sambon ska skaffa barn och mitt hjärta säjer NU medan huvudet säger vänta. Bebis tankar finns i...
2
Svar
38
· Visningar
2 962
Senast: Oregano
·
B
Gravid - 1år Ja.. nu tycker jag att det är dax för en tråd för oss, eller? :laugh: Jag väntar och längtar och väntar och längtar...... :love...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
14 478
Senast: Gnarpis
·
J
Gravid - 1år Hallå alla! Tänkte att det nog finns ett gäng här som kan hjälpa en stackars förstagångs-förälder att få lite klarhet i mina...
Svar
17
· Visningar
1 345
Senast: johannaruff
·
Gravid - 1år Som säkert de flesta har märkt tycker jag att andningslarm är världens bästa uppfinning ;). Nu är dock L 9 månader och är inne i en...
Svar
13
· Visningar
3 191
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder... Vätska o åter vätska antar jag? Än är inte magsjukan ett fullbordat faktum, men sambon var dålig i förrgår o...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Gravid - 1år Är gravid i v6, min pojkvän är tysk medborgare men bor i sverige. Nu kom jag att fundera på vad som händer med barnet? blir det...
2
Svar
24
· Visningar
2 671
Senast: Mikan
·
Gravid - 1år Jag och sambon har lite smått börjat prata om att starta bebisverkstad ( :love: ) och självklart kommer frågor upp. Sambon är 25 och...
Svar
9
· Visningar
2 782
Senast: Copcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka