Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mår super! BF+6 och inget har hänt. Var inne på kontroll idag, allt såg bra ut och inga större förändringar. Magen har växt 1 cm sen sist och jag har gått upp ½ kg. BM tyckte att jag såg så himla pigg och fräsch ut och kunde inte förstå var mina 20 kilo satt någonstans.
Det var en jättehärlig komplimang som jag verkligen behövde!
Men jag är lite otålig. Har storstädat här hemma, satt upp gardiner, rensat i vrån och lite till... Målat stallet, sorterat bland hästprylarna, putsat allt läder.
Bakat.. ja, listan kan göras lång. Men nu, nu ska jag slappa på soffan och skämma bort mig med film. Då kanske det sätter igång!?
Verkligen skönt att höra att man ser fräsch ut
För mig är det nu bf + 7 idag och jag kommer att sättas igång den 14:e om inget händer.
Jag är sååå trött idag. Hade besök hela dan igår och satt inte många minuter, har sovit jättedåligt inatt. Så det där med slappa i soffan med en film lät ju oerhört lockande. Speciellt som mina fötter igår kväll såg ut som ballonger. Nu ser dom bara halvt uppblåsta ut
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.