Juni - Juli Mammor..

Sv: Juni - Juli Mammor..

Det kommer gå jättebra! Skickar stöttande kramar!

Själv är jag uttråkad för så fort jag ska göra något som innebär att jag måste sitta eller stå så blir mina fötter som ballonger och jag får ont i trampdynorna :grin:

Nu är väntan över här! Den 19:e föddes Ronja snabbt o smidigt i Karlstad. Hon var 3330g tung o 49 cm lång. Storasyster är stolt så det finns inte ord för det o alla mår bra.

Ja, hon har lurats så länge med oss nu o så kom det ut en unge med jättemörkt hår så då vart det spontana utropet att det där är Ronja rövardotter:laugh:

:love: 20/7 kom sötnosen Felix till världen! 8 dagar över tiden men fort gick det! Från första värk till att han var ute så tog det 53 minuter! Vi hann inte in! Men allt gick bra och han är så söt! 4680 g och 54 cm lång guldklimp.
Heja på nu ni som är kvar.:banana:

Grattis allihopa!

Visst är det det härligaste ni varit med om någonsin?

Njut av era sommarbebisar- jag myser för fullt med min Prinsessa!! :love:

Kramar om er alla! :bump:

Jösses, hann inte in :eek: Underbart att allt gick bra!
Konstigt att han hade så bråttom ut fast du hade gått över :D

Grattis :bump:

Grattis flisan!!

Babyfoal: Hej, kul att se dig! Har tänkt på dig och hur det går och så...och är nyfiken på hur förlossningen gick, och vad heter din lilla tös? :)

I torsdags morse fick vi vår lilla Evelina :love:

Hon var planerad till kl 08:11, men kom först 08:43 lite dramatiskt.
Hade planerat snitt, men väl på BB vid inskrivningen började jag få värkar, sen när jag väl låg på op bordet så kunde dom inte sätta spinalbedövningen utan fick söva mig helt.

Blev lite dramatiskare än vad det tänkt, kom hem för några timmar sedan, har pysslat lite hemma & bara myst samt suttit rakt upp i soffan & sovit.

Nu ska jag bara njuta, har fått världens snällaste gullunge :love:

I torsdags morse fick vi vår lilla Evelina :love:

Hon var planerad till kl 08:11, men kom först 08:43 lite dramatiskt.
Hade planerat snitt, men väl på BB vid inskrivningen började jag få värkar, sen när jag väl låg på op bordet så kunde dom inte sätta spinalbedövningen utan fick söva mig helt.

Blev lite dramatiskare än vad det tänkt, kom hem för några timmar sedan, har pysslat lite hemma & bara myst samt suttit rakt upp i soffan & sovit.

Nu ska jag bara njuta, har fått världens snällaste gullunge :love:

Åh blir alldeles tårögd!!

GRATTIS GRATTIS! Njut av din lilla tös!! Så underbart härligt! :bump:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 420
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka