Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag finns oxå, imorgon är det 2 veckor kvar.
Trodde jag skulle ha bebis i famnen nu, bf på söndag men fick regelbundna värkar 20.00 igår som höll i sig till 04.00 men de eskalerade aldrig utan höll sig och till slut försvann dom....Nu är det hur lugnt som helst i magen.
jag är också kvar... har gått över tre dagar nu och ännu verkar det inte som att liten i magen har en tanke på att titta ut.
varje morgon samma tanke.... idag kanske den kommer ???
men det är väl som dom säger... den som väntar på något gott....
här håller jag på att bli galen! 8 dagar över tiden kanske inte låter så farligt men det känns som en evighet!
allt är färdigfixat. bara huvudpersonen kvar !
längtar efter att få träffa vår lilla busunge!
Jag köpte en ny ogräshackare, sån där som man skyfflar med. Så nu är alla plattorna & uteplatsen ogräsfria.
Nu roar jag mig med att slipa & olja in köksbänkarna i trä, diverse trämöbler får en omgång olja.
Slappa kan jag, har en 16 kubik stor pool som sambon köpt, men jag gillar inte stegen som jag måste klättra upp & ned för.
ingen bebis här ännu... 12 dagar över idag
på måndag har jag fått tid för bedömning av igångsättning... men jag hoppas att liten kommer innan dess.
känner igen det där om att inte kunna sova ... ush vad det är jobbigt. lite bättre här nu när det inte är lika tryckande värme längre.
mina dagar går mest åt till att käka iskall vattenmelon och kolla tv. inte så kul men jag orkar inget annat för tillfället. har hela tiden tyckt att jag har haft eneri men nu på slutet har den tagit slut....
Spirit, gud vad härligt med pool!! det ligger högt på önskelistan här....
När är det du ska snittas? Visst är det typ nästa vecka?
Spirit skrev:Spirit 23/7 blir jag snittad är egentligen beräknad till 2/8