Juni - Juli Mammor..

Sv: Juni - Juli Mammor..

Åh grattis till Tillit och babyfoal! Men inte behöver du lämna tråden, ni kan väl fortsätta här trots att bebisarna ligger utanför magen?

nu kunde jag inte hålla mig undan längre..

Stort grattis Tillit & Babyfoal till era småttingar.

Gud vad glad jag blir att er väntan äntligen är över. :bump:

*ler med hela ansiktet av lycka för er*

Delvis kl:

Tittar in lite snabbt bara, tusen tack för alla grattis!
Tack också till Calazirya, jag var väl inte den roligaste att rapportera åt kanske, aldrig har väl mobilen lockat så lite som dessa senaste dagarna!
Men som sagt, tack ändå :bow:

Grattis till Babyfoal, vad underbart att höra! Hoppas allt gick bra :)

Att vara mamma är helt underbart enligt mig, har nog aldrig varit lyckligare i hela mitt liv!
Att man kan älska någon så högt och innerligt som jag älskar vår lilla Emil är för mig obegripligt, men ja..så är det ju! :love:
Förlossningen var inte kul, ska försöka skriva ihop en förlossningsberättelse snart, men så fort han var ute och jag fick hålla honom, se honom, höra honom och känna honom...ja då var allt glömt och jag var jordens lyckligaste!
Kärleken bara sköljde över mig, och jag kan helt ärligt säga att jag älskade honom mer än jag trodde var möjligt att älska någon, helt från första stund :love:

Åh..nu förstår jag vad alla mammor snackar om, det här är fantastiskt!

Lycka till alla, och bilder kommer så snart jag fått in dom på datorn!

/Jordens lyckligaste Tillit

Du var perfekt att rapportera för ;)

Man ska INTE ha tid med mobilen, så allt är som det ska :D

/C som haft barnvakt för först gången till Ella, hjälp vad läskigt det var och vad halv man kände sig :/

Du var perfekt att rapportera för ;)

Man ska INTE ha tid med mobilen, så allt är som det ska :D

/C som haft barnvakt för först gången till Ella, hjälp vad läskigt det var och vad halv man kände sig :/

Jomen eller hur, visst är det så :)

Åh hjälp vad läskigt med barnvakt, ryser av bara tanken på att lämna bort Emil!
Men det är väl inte så konstigt, han är ju inte ens en vecka gammal :D
Tror säkert man kan uppskatta att få lite egentid så smånigom...

Delvis kl:

Att vara mamma är helt underbart enligt mig, har nog aldrig varit lyckligare i hela mitt liv!
Att man kan älska någon så högt och innerligt som jag älskar vår lilla Emil är för mig obegripligt, men ja..så är det ju! :love:
Förlossningen var inte kul, ska försöka skriva ihop en förlossningsberättelse snart, men så fort han var ute och jag fick hålla honom, se honom, höra honom och känna honom...ja då var allt glömt och jag var jordens lyckligaste!
Kärleken bara sköljde över mig, och jag kan helt ärligt säga att jag älskade honom mer än jag trodde var möjligt att älska någon, helt från första stund :love:

Åh..nu förstår jag vad alla mammor snackar om, det här är fantastiskt!

/Jordens lyckligaste Tillit

Åh vad härligt att höra! Jag längtar!

Trodde jag skulle ha bebis i famnen nu, bf på söndag men fick regelbundna värkar 20.00 igår som höll i sig till 04.00 men de eskalerade aldrig utan höll sig och till slut försvann dom....Nu är det hur lugnt som helst i magen.

KL

Kom idag hem ifran sjukhuset med en liten Sophia Jean, fodd fredag 3/7 kl 21:04. Efter mycket om och men sa blev jag snittad for forlossningslakaren trodde hon satt fast och min temp var hog och hennes hjartslag hade en uppgaende trend. Hon vagde 2575g var 45,5cm lang, tyvarr hamnade hon i kuvos i 3 dagar pga lagt blodsocker, forst vid mandag lunchtid kunde vi ta henne till rummet.

//Krusan down under

Stort grattis till Sophia! Det var en liten plutta, stackars som hamnade i kuvos och allt. Skont att ni ar hemma igen!

Grattis till liten Sophia, men så liten hon är. Får vi se en bild?

Jag tänkte på dig häromdagen och hade tänkt skicka PM, men glömde bort men nu vet jag ju hur det gick :)

jag är också kvar... har gått över tre dagar nu och ännu verkar det inte som att liten i magen har en tanke på att titta ut.
varje morgon samma tanke.... idag kanske den kommer ???:idea:
men det är väl som dom säger... den som väntar på något gott....:)

jag är också kvar... har gått över tre dagar nu och ännu verkar det inte som att liten i magen har en tanke på att titta ut.
varje morgon samma tanke.... idag kanske den kommer ???:idea:
men det är väl som dom säger... den som väntar på något gott....:)

Väntar alltid alldeles för länge ;)

Här är en nybliven sommarmamma till :) hade bf den 5 juli och då kom hon också ut lilla Filippa 50 cm 3190 gr! Dock svalde hon fostervatten med bajs så de sprang iväg med henne direkt men redan efter en stund så piggnade hon till så igår fick vi åka hem. Min systerdotter som är 5 år var lite bekymrad över att jag fortfarande hade mage fastän att bebisen kommit ut : )

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 420
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka