Lamborghini
Trådstartare
Sv: Vad ska jag tänka på? (Ersättning)
+ ditt andra inlägg
Jag får också gå och amma! Fast inte ens det funkar nu för tiden. Faktiskt har det gått att amma nu på kvällen kl 21 fast han fick en flaska urpumpad mjölk två timmar innan. Så han verkar vilja lite då och då Gick absolut inte att amma honom kl 16 idag, han blev ursinnig
Ska prata med BVC om att trappa ner på det, planerade att helamma i 4 månader så vi får se vad som händer.
Ja helt klart lättare eftersom han är tvärnöjd när han äter ur flaskan, inte ett pip utan han bara myser
Jag säger som vissa andra här. Att han säkert har en ökningsperiod. Här har det också varit nåt liknande fast vid varje måltid och jag har fått gå runt och amma för att han ska vara lugn men efter ett par dagar har han varit som vanligt igen. Men så är jag fullt inställd på att amma ett tag till och vill slippa ge ersättning av ren lathet från min sida
Sen tycker jag självklart attman ska göra det som känns bäst. Har du ändå planer på att sluta amma snart kanske det är läge nu?! Angående ersättning så vet jag ingenting då jag aldrig gett det.
Lycka till
+ ditt andra inlägg
Jag får också gå och amma! Fast inte ens det funkar nu för tiden. Faktiskt har det gått att amma nu på kvällen kl 21 fast han fick en flaska urpumpad mjölk två timmar innan. Så han verkar vilja lite då och då Gick absolut inte att amma honom kl 16 idag, han blev ursinnig
Ska prata med BVC om att trappa ner på det, planerade att helamma i 4 månader så vi får se vad som händer.
Ja helt klart lättare eftersom han är tvärnöjd när han äter ur flaskan, inte ett pip utan han bara myser