Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena...
Svar
2
· Visningar
1 437
Senast: Syrran!
·
Gravid - 1år Ska ha namngivelse i slutet på September och undrar nu över kläder:) Vad tycker ni vår lille son ska ha på sig? Vad hade era sönder...
2
Svar
26
· Visningar
2 794
Senast: Björk
·
B
Gravid - 1år Åh! Jag är så ARG! Vi har haft vår hund sen valp och han är fem år. Han har alltid varit min bebis och jag älskar honom över allt...
Svar
11
· Visningar
2 877
Gravid - 1år Har jag köpt och här kommer lite bilder;) Och med min brorsdotter Ella: Lutar mig framåt på bilderna där jag har Ella i selen...
Svar
19
· Visningar
1 581
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Ämnet kom ju upp i en annan tråd, så jag måste fråga: hur många här är det som INTE använder säkerhetssele i vagnen (alltså vanliga...
2
Svar
22
· Visningar
4 853
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Är det någon här som har haft kolikbarn? Min lilla blir två veckor idag och han har i princip från födseln haft långa vakenperioder...
Svar
15
· Visningar
2 735
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Nu är det dags att planera inför namngivningskalas. Jag har aldrig varit på något själv och vet inte hur det ska gå till eller...
Svar
3
· Visningar
4 131
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Hur har ni resonerat kring ålder mellan syskon? Jag börjar bli allt mer sugen på ett syskon till Emilia (5 mån) och sambon anser att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 505
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Hur får man en mössa att sitta kvar på en 9+ mån kille som river av mössan på 2 röda?:D Tips?
Svar
14
· Visningar
1 203
Gravid - 1år Är nu 3½ månad sedan min son föddes och jag har nu satt igång med träningen på allvar! Så här ser mitt vecko schema ut: Måndag...
2
Svar
21
· Visningar
2 036
Senast: jacko
·
L
Gravid - 1år Nu kommer jag igen med mina dumma frågor! :o Sedan igår em har jag mått illa (dock ej spytt ännu...) och behövt springa på toaletten...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: lilla_maaliiin
·
Gravid - 1år Gick slemproppen och i så fall hur långt innan? Gick vattnet? När på dygnet? Gick ni över tiden? Eller kom bebben innan? Hur lång tid...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 130
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Satt igår och kollade runt på nätet för att få lite koll på vad som behöver inhandlas till bebis. Herre gud vad mycket prylar det kommer...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 804
Senast: sushi
·
M
Gravid - 1år Hur ser era små 5-6 månaders matscheman ut? Känns som man borde försöka få lite struktur på det hela snart. Vi har gett ersättning sedan...
Svar
19
· Visningar
10 598
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år http://www.youtube.com/watch?v=AVso9I9Gdos&feature=fvw :rofl::rofl::rofl:
Svar
3
· Visningar
790
Senast: hallonsaft
·
Gravid - 1år Jag kommer ju vara höggravid mitt i smällkalla vintern, och tänkte införskaffa en bärjacka, den ska först magen och sen bebisen få plats...
Svar
2
· Visningar
1 311
Senast: nevin
·
B
Gravid - 1år Hur gamla var era barn när ni döpte dom? Alt hade namnceremoni?
Svar
18
· Visningar
1 311
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Förlossningsställningar alltså.... :) Min Bm vill att jag ska fundera på förlossningsställningar och smärtlindring till nästa gång jag...
Svar
17
· Visningar
1 521
Senast: Sol
·
N
Gravid - 1år Min dotter (4 månader) har provat smakisar nu i en vecka o det går strålande! Hon äter verkligen allt jag har serverat. Än så länge bara...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vi är på gång att köpa en ny bilstol till Emilia. När vi läste om stolar var vi inne på en akta graco duological, men idag var vi på...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka