Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena...
Gravid - 1år
Satt igår och kollade runt på nätet för att få lite koll på vad som behöver inhandlas till bebis. Herre gud vad mycket prylar det kommer...
Gravid - 1år
Hur ser era små 5-6 månaders matscheman ut? Känns som man borde försöka få lite struktur på det hela snart. Vi har gett ersättning sedan...
Gravid - 1år
Jag kommer ju vara höggravid mitt i smällkalla vintern, och tänkte införskaffa en bärjacka, den ska först magen och sen bebisen få plats...
Gravid - 1år
Min dotter (4 månader) har provat smakisar nu i en vecka o det går strålande! Hon äter verkligen allt jag har serverat. Än så länge bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.