Kläder på namngivelse

Sv: Kläder på namngivelse

Hittade en kavaj-dress:
kostym1s.jpg

Visserligen var minsta storleken 68, men ändå.

den här är också söt :love: (stl 6-9 månader):
Victor.jpg

Denna fanns i lite mindre storlekar, från 0 mån:
LG%20vastset%201.jpg

Vet inte om man får länka, men du hittar ju länkarna om du klickar på citatsvar ;)

Eller så googlar du på näbbkläder.

Men visst har de! Och allt ar i harliga naturmaterial! Jag brukar aldrig kopa dyra klader men mina enda tva klanningar kommer darifran och sa denna outfiten till Sam da. Jag har alltid sagt att jag nagon gang ska kopa barnklader dar, sa nu gjorde jag det :D De har otroligt mycket mer pa tjejsidan an pa killsidan tyvarr...

Hittade en kavaj-dress:
kostym1s.jpg

Visserligen var minsta storleken 68, men ändå.

den här är också söt :love: (stl 6-9 månader):
Victor.jpg

Denna fanns i lite mindre storlekar, från 0 mån:
LG%20vastset%201.jpg

Vet inte om man får länka, men du hittar ju länkarna om du klickar på citatsvar ;)

Eller så googlar du på näbbkläder.

Den sista var ju helt bedårande!!!!!! Skickade länk till sambon så får vi se vad han säger;)

Liknande trådar

Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 631
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Bufera
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka