Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu har det väl ändå gått för långt i svininfluenahysterin! Den här artikeln fanns i dagens tidning. Vad ska man säga?! :eek: :devil: En...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 240
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Ni som haft barn med kolik eller väldigt besvärliga magar, när har det gett med sig? Hur såg det ut när det gav med sig? Klingade...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: vippan
·
V
Gravid - 1år Hur länge kunde ni dra in magen så att den såg "ogravid" ut? Kan man det över huvudtaget? Jag gjorde ett grav.test för ca två veckor...
2
Svar
20
· Visningar
8 895
Senast: cirkus
·
E
Gravid - 1år Jag har under över en veckas tid ungefär kännt mig gravid. Jag har svullna ömma bröst mår jätteilla på kvällarna vilket jag även gjorde...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: EmLang
·
Gravid - 1år ... här görs det inget annat än ammas stup i kvarten :D Nej men allvarligt... My är nu 5,5 månad gammal och har alltid varit en...
2
Svar
28
· Visningar
2 795
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Vad ska man tänka på? Vi ska alltså åka färja över till Sverige, åka och hämta några djur i Gävletrakten och sen åka hem igen med...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Har haft huvudvärk nu i snart två veckor, migränliknande, i bara höger sida av huvudet. Huvudvärk är för mig inget ovanligt, men sådan...
Svar
6
· Visningar
5 454
Senast: veronican
·
Gravid - 1år Fick en Avent ISIS av en slakting att anvanda men den driver mig vansinnig :mad:. Man far bra sug till att borja med men sen forsvinner...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Hur tänker ni andra som är gravida idag, nyss har fått barn eller planerar att skaffa barn? Är ni oroliga för framtiden? Jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 040
Gravid - 1år Har gått över tiden. BF+5! Börjar bli lite långsamt och har nu inget att göra direkt. Vågar inte starta något större projekt heller...
2
Svar
26
· Visningar
3 315
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har BF imorgon och har haft någon slags förvärkar i form av väldig menssmärta nertill i magen. Har haft det ganska mycket i ca. 1...
Svar
19
· Visningar
3 146
Senast: Koltinna
·
L
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder - när märkte ni att magen hade sjunkit ner? Vilken vecka var ni i och när föddes bebisen? :) Och liten...
Svar
10
· Visningar
10 622
Senast: eyz
·
S
Gravid - 1år hej alla buke kvälls suddar :) min karl har som sagt fått för sig att han inte är far till barnet, så min fråga till er är vad kommer...
2
Svar
21
· Visningar
2 545
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 084
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Nu har jag precis uppdaterat bloggen och efter ett lååångt inlägg kom jag på att jag vill veta hur ni andra har haft det den här första...
Svar
15
· Visningar
1 186
Senast: esprit
·
Gravid - 1år jag och sambon (oki, mest jag;) ) vill hemst gärna åka på en liten minisemester innan bäbba kommer. det enda jag kan komma på som är...
2
Svar
21
· Visningar
2 082
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Hej! Nu är lillplutten tre månader gammal (imorgon), amningen har gått bättre än jag någonsin kunde föreställa mig och allt känns bra...
Svar
6
· Visningar
7 451
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Sonen är nu drygt 8 månader och sover skitdåligt:crazy: Jag är ständigt trött! Då han var 1,5-4,5 månad gammal sov han bra (ca 21-9...
2
Svar
21
· Visningar
1 785
S
Gravid - 1år Va på ul idag. gick in i vecka 19 idag oxå å allt va spännande å roligt. Fick se det lilla pyret på bild å det va lycka :love: MEN...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 184
Senast: cirkus
·
L
Gravid - 1år Tisdag förra veckan började jag få ont i magen (finns tråd om det) och då ontet inte blivit bättre åkte jag in till huddinges...
Svar
11
· Visningar
10 523
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka