Rastlös... Gått över tiden

Sv: Rastlös... Gått över tiden

Grattis Gnarpis!

Till er som väntar kan jag bara säga: Passa på att vila.
Jag gick över 12 dagar och jag var såååå rastlös. Kunde inte vara stilla en sekund och jag höll allvarligt på att bli tokig.
Nu i efterhand inser jag att jag borde ha sovit mer och vilat upp mig istället för att vara vaken i flera dygn och försöka peppa ut bäbisen.
Den kommer när den är klar även om det är en klen tröst när man bara väntar och väntar och väntar.

Hoppas ni slipper vänta så länge till.
Ett tips: Sätt er ner i en varm dusch och peppa magen. Det gjorde jag. Vattnet gick och ett par timmar senare var hon ute.
(Ett stort intag av choklad och ananaspizza är också att rekkomendera :D )

GRATTIS Gnarpis! Vad underbart! Kul att du uppdaterade :-)

kl

Tack tack!

Det är underbart nästan jämt. Lille skrutten är väldigt mycket vaken, framförallt dagtid vilket i och för sig är skönt, men han kan vara vaken i 5 timmar... Det är lite jobbigt för det går inte att lägga honom ifrån sig. Han ska bara vara i famnen eller på axeln.

Vi håller på att lära oss och anpassa oss. Kanske är det magen hans som spökar han verkar lugnare när den inte är så uppblåst. Han äter otroligt mycket. Amningen funkar kanon!

Jag är helt hormonig och gråter för att han är så fantastisk ena sekunden och för att jag är as less andra sekunden, sen gråter jag för att jag får så dåligt samvete. Och "herregud, hur ska jag klara mig när pappan börjar jobba?"

Jag hoppas det :grin:

Jag har faktiskt en Baby Björn som jag tror att han kommer gilla. Tog första promenaden i vagnen idag, det tyckte han också var okej ända tills vi kom hem igen. Jag tror att hans mage är lite stojjig. Vi knådade hans mage idag när han började gny och vrida sig lite och då tvärsomnade han!

Liknande trådar

M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt. I höstas visade det...
Svar
13
· Visningar
6 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka