Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Någon som har barn som äer nutramigen? S är troligen mjölkallergisk då hon kräks får ont i magen och utslag kring munnen då hon får i...
Svar
13
· Visningar
3 318
Senast: MsSleepalot
·
Gravid - 1år Jag har super svullna vrister, fötter och händer. Det gör ont att gå, hålla i saker m.m. pga att "trampdynorna" i händerna och under...
Svar
7
· Visningar
1 745
Senast: Gnarpis
·
V
Gravid - 1år Jag är lite i valet och kvalet om det är för tidigt att byta till sittdelen. Men min son är 3 månader nu och vill inte längre ligga i...
Svar
11
· Visningar
2 988
Senast: virrpANNA
·
A
Gravid - 1år Det är så att jag har en sen länge inbokad tid för tatuering av armen i slutet av om ett par månader. Nu har jag och pojkvännen...
Svar
5
· Visningar
7 756
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hur ser hormonspiralen ut? Vilken färg är den? Jag har mirena spiralen. Här om dagen när jag hade varit på toa låg det ngt ljusblått i...
Svar
3
· Visningar
2 690
·
Gravid - 1år kan man ge vätskeersättning till en 6 mån? Saga har 40 graders feber som inte vill gå ner, hon orkar knappt äta (helammas) och det...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Inatt när jag inte kunde somna för myggorna surrade i mina öron slog det mig att myggorna kan bli besvärliga på min "blobb" när h*n...
Svar
13
· Visningar
3 192
Senast: Gnarpis
·
B
Gravid - 1år Hej, jag känner mig ganska så vilsen. Då min dator inte stödjer Försäkringskassans hemsida, har jag fått blankett hemskickad...
Svar
12
· Visningar
2 071
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Hej! Som ju alla har märkt vid det här laget så är det HETT ute, dygnet runt. Inne har det som mest varit 29 grader, så även i...
Svar
11
· Visningar
2 122
Senast: Calazirya
·
L
Gravid - 1år Hej! Jag behöver ett snabbt presenttips till en blivande mamma :) Vi hade tänkt plocka ihop lite grejer till ett kul...
Svar
3
· Visningar
886
·
Gravid - 1år Hej! My har haft problem med svamp i munnen som kommit och gått sen hon föddes. Första gången förstod jag ju inte vad det var, men...
Svar
15
· Visningar
3 857
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder ;). Har gått på babysim vilket han tyckte var toppen, men där var det ju riktigt varmt vatten, säkert uppemot 37...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: ako
·
Gravid - 1år Vad gör man med sin månadsgamla bebis? Jag tycker det är så himla svårt även om man märker vad han svarar positivt på. Framför allt...
Svar
19
· Visningar
1 255
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år I går var jag och min syster och badade och jag är i vecka 25+5 i dag och efter ett tag innan jag skulle g¨å upp och klä på mig fick jag...
Svar
4
· Visningar
1 692
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Lite bakgrund: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=957339 Jag var på Aurora-samtal och blev lovad lustgas under alla...
2
Svar
28
· Visningar
3 306
Gravid - 1år Hej! Har gått 6 veckor sedan Martin kikade fram och jag ska ju snart till MVC för efterkoll. Därför har jag börjat fundera på...
Svar
8
· Visningar
1 625
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år ja.. där nere. Det har gjort så vid ett par tillfällen innan, under några veckor. mängden är väl som en tesked ca, kanske lite mer...
Svar
5
· Visningar
3 428
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Finns det någon här som har barn som äter enligt lchf? Undrar framförallt åt mindre barn då jag själv har en tiomånaders tjej. Hon...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Är det någon som lyckats göra fina handavtryck från sina småttingar? Jag har köpt hem fingerfärg och hade tänkt passa på när han sover...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Vi ska köpa en bil snart och funderar i samma veva på att köpa en ny bilstol till Emilia. Babyskyddet hon har nu känns inte alls säkert...
Svar
14
· Visningar
1 377
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka